کد خبر : 52250
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
-

قدردانی شی جینپینگ از دستاوردهای ۲۰۲۰

قدردانی شی جینپینگ از دستاوردهای ۲۰۲۰

رئیس جمهوری چین در پیامی به مناسبت سال نوی میلادی گفت، چین در مقابله با کرونا و دستاوردهای عمده‌ای در زمینه هماهنگی کنترل اپیدمی با توسعه اقتصادی و اجتماعی، “حماسه‌ای” آفریده است.

به گزارش سورپرس به نقل از خبرگزاری شینهوا، شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین در پیام خود دستاوردهای سخت‌کوشانه کشورش را در مقابله با کرونا، احیای اقتصادی و حذف فقر در سال “شگفت آور” ۲۰۲۰ مورد ستایش قرار داد و خواستار ادامه تلاش‌ها برای دستاوردهای شکوهمند بیشتر شد و در سخنرانی تلویزیونی خود گفت: چین در مقابله با کرونا در حالی حماسه آفرید که کشور و مردم را در درجه اول قرار داد و با پاندمی کرونا با وحدت و استقامت مبارزه کرد.

وی ادامه داد، تعداد زیادی از مردم چین از جمله نیروهای بخش سلامت، دانشمندان، کارگران، داوطلبان و نیروهای کارگری زندگی خود را وقف ایجاد یک دیوار آهنین برای امنیت جان دیگران کردند. بزرگی و شکوه از مردم عادی نشات می‌گیرد و قهرمانان از مردم بر می‌خیزند. همه افراد قابل توجه و احترام هستند.

رئیس جمهوری چین همچنین با تمامی بیماران کووید-۱۹ ابراز همدردی کرد و به تمامی “قهرمانان عادی” احترام گذاشت و گفت: من بابت این سرزمین بزرگ و مردمش افتخار می‌کنم. من به این روح ملی تسلیم ناپذیر افتخار می‌کنم. چین بر تاثیرات کووید-۱۹ غلبه کرده و دستاوردهای زیادی را به دست آورده است. برنامه پنج ساله سیزدهم به نتیجه موفقیت آمیزی رسیده و برنامه پنج ساله چهاردهم به طور جامع طراحی شده است.

سخنرانی شی جینپینگ در سال ۲۰۲۱؛ قدردانی از دستاوردهای ۲۰۲۰

 

وی همچنین از ۱۷ سال متوالی برداشت از تولید غلات، موفقیت‌های بزرگ علمی از جمله ماموریت مریخ و کاوشگر ماه و موفقیت آن در متوقف کردن سیلاب‌های شدید استقبال کرد و ادامه داد: چین یک موفقیت بزرگ تاریخی برای ساختن یک جامعه متوسط و مرفه از همه لحاظ و یک پیروزی قاطع در ریشه کنی فقر بدست آورده است.

رئیس جمهوری چین در ادامه صحبت‌هایش گفت: مردم در سراسر جهان باید تلاش‌های مشترکی را برای از بین بردن ابرهای سیاه پاندمی کرونا انجام دهند و زمین را به جایی بهتر برای زندگی تمام بشریت تبدیل کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.