کد خبر : 6428
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
-

فهرست مواد ممنوعه سال ۲۰۲۰ اعلام شد

فهرست مواد ممنوعه سال ۲۰۲۰ اعلام شد
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ همزمان با آغاز سال میلادی جدید و مطابق با تقویم آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) ترجمه لیست مواد ممنوعه سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد.

به گزارش سورپرس؛ با توجه به اینکه وادا هر سال نسبت به بروز رسانی لیست مواد ممنوعه اقدام می کند، تمام ورزشکاران سراسردنیا مکلف به اجرای کامل این لیست هستند.

در این راستا ایران نادو و فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور آگاه سازی ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و دست اندرکاران تیم های ورزشی، ترجمه این لیست را به همراه چند پمفلت و پوستر آموزشی از طریق سایت فدراسیون، سایت ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، شبکه های اجتماعی و رسانه ها در اختیار عموم ورزشکاران قرار داد.

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اکیداً به تمام ورزشکاران تاکید می کند که از امروز (چهارشنبه ۱۱ آذرماه ۱۳۹۸ مطابق با اول ژانویه ۲۰۲۰) ضمن توجه به لیست مواد ممنوعه جدید وادا، پیش از مصرف هرگونه دارو و مکمل مشاوره لازم را از کارشناسان ستاد ملی مبارزه با دوپینگ یا پزشکان ورزشی آگاه به لیست ممنوعه و قوانین وادا، دریافت کنند.

در حال حاضر این لیست بر روی سایت فدراسیون پزشکی ورزشی به نشانی www.ifsm.ir و سایت ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به نشانی www.iranado.ir بار گذاری شده است.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.