کد خبر : 39264
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
-

فیلمساز خوزستانی برنده جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره ایتالیا شد

فیلمساز خوزستانی برنده جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره ایتالیا شد
فیلم کوتاه و مستند عبور از مه، برنده جایزه بهترین فیلم بخش مستند جشنواره بین المللی فیلم ایتالیا شد.

به گزارش سورپرس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: فیلم کوتاه و مستند عبور از مه (passing the fog) به کارگردانی امیرعلی میردریکوند هنرمند فیلمساز اندیمشکی و از اعضای کانون فیلم و عکس این اداره، جایزه بهترین فیلم بخش مستند را از پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم Uno sguardo raro ایتالیا دریافت کرد.

علی بازگیر افزود: این جشنواره در بخش ملی و بین المللی و با حضور فیلم‌هایی از کشور‌های ایران، ایتالیا، فرانسه، آلمان، هلند، امریکا، ترکیه، یونان، هند، اسپانیا و دیگر کشور‌ها از ۱۸ تا ۲۸ سپتامبر به صورت آنلاین در شهر رم برگزار شد.

وی ادامه داد: اختتامیه این رویداد به صورت پخش زنده از تلویزیون ایتالیا و با حضور فیزیکی فیلمسازان ایتالیایی با پروتکل‌های بهداشتی در شب هفتم مهرماه ۹۹ (۲۸ سپتامبر ۲۰۲۰) ساعت ۲۲ به وقت ایران برگزار شد.

فیلم عبور از مه برشی از زندگی خانواده آقای صفر دریکوندنسب است که زندگی‌اش با دختر معلول و محبوبشان آرزو به تصویر کشیده شده است.

این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرعلی میردریکوند، تصویربرداری احمد طلوعی‌فر، صدابرداری صادق پدیدار، تدوین مسعود محمدی، عکاسی علی حاجیوند، مدیر تولید عزیزاله میردریکوند و ترجمه رحیم واعظی ساخته شده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.