کد خبر : 13714
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
-

وزیر آموزش و پرورش:

متولی کرونا فقط وزارت بهداشت/ مدارس حوزه انتخابیه شنبه تعطیل است

متولی کرونا فقط وزارت بهداشت/ مدارس حوزه انتخابیه شنبه تعطیل است
وزیر آموزش و پرورش در رابطه با تعطیلی مدارس گفت: فقط مدارس حوزه انتخابیه روز شنبه تعطیل است.

به گزارش سورپرس، حاجی میرزایی، وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه فعلاً تصمیمی برای تعطیلی مدارس گرفته نشده است، اعلام کرد: ۶۰ درصد مدارس محل شعبه‌های اخذ رأی است و تعطیلی فردا شنبه فقط در این مدارس و مدارسی انجام می‌شود که صندوق‌های اخذ رأی و شمارش آرا تا شنبه طول می‌کشد.

حاجی میرزایی در پاسخ به این پرسش که کدام نهاد مسئول تصمیم گیری تعطیلی سراسری مدارس پس از ورود ویروس کرونا به کشور است؟ اظهار کرد: به دستور رئیس جمهور ستادی در وزارت بهداشت تشکیل شده است که همه دستگاه‌های مرتبط در آن حضور دارند و دائما اوضاع را رصد و تحولات را بررسی می کنند و متناسب با شرایط موجود تصمیم گیری می کنند.

وی افزود: فعلا تصمیمی بر تعطیلی مدارس نیست و در صورت نیاز ستاد و شورای تامین هر استان می تواند در مورد تعطیلی مدارس آن استان تصمیم بگیرد و وزارت آموزش و پرورش هم در آن مشارکت دارد.

وزیر آموزش و پروش با بیان اینکه دستورالعمل‌های لازم برای آگاهی والدین، دانش آموزان، مدیران و معلمان تهیه شده و در اختیار مدارس قرار گرفته است، تاکید کرد: به تمام مدیران تاکید می‌کنم اگر لازم باشد تمام مدارس را بررسی کنید و در مورد بهداشت مدرسه، بهداشت بوفه مدرسه، تغذیه مدرسه، سرویس‌های بهداشتی اطمینان پیدا کنند و اگر لازم است تمهیدات و تجهیزاتی برای بهداشت بیشتر فراهم شود . حداکثر مراقبت را داریم و متناسب با صلاحدید ستاد تصمیم گیری خواهد شد.

وی در پایان در رابطه با احتمال استمرار تعطیلی مدارس در قم، گفت: ستاد دائما جلسه تشکیل می دهد و اوضاع را بررسی می کند. اگر لازم باشد هر تصمیمی برای سلامت فرزندان گرفته شود، حتما اتخاذ می کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.