کد خبر : 116980
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
-

فغانی: اگر بودنم خیانت است ترجیح می‌دهم نباشم

فغانی: اگر بودنم خیانت است ترجیح می‌دهم نباشم
علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی ایران در سال 2023 میلادی خط خورده است و طبیعتا بعد از جام جهانی 2022 دیگر نمی‌تواند در میادین بین‌المللی سوت بزند.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، رییس کمیته داوران برای اتخاذ این تصمیم تغییر محل جغرافیایی زندگی علیرضا فغانی و هم چنین شرایط سنی او را بهانه کرده است؛ این در حالی است که فیفا سن بازنشستگی داوران را برداشته و داوران با وجود عبور از سن ۴۵ سالگی و در صورت قبولی در تست‌ها باز هم می‌توانند در بازی‌های مهم بین‌المللی قضاوت کنند.

به نظر می‌رسد تصمیم کمیته داوران چندان باب میل داور مطرح فوتبال کشورمان نیست. او در این‌باره گفت:«براساس آنچه شنیده‌ام و دلایلی که خواندم این‌طور متوجه شدم که انگار من جلوی پیشرفت بقیه را گرفته‌ام؛ این مهم نیست و من به نظر کمیته داوران و تصمیمی که آنها گرفته‌اند احترام می گذارم. من همیشه گفته‌ام اگر این ذهنیت وجود دارد که من مانع پیشرفت بقیه شده‌ام و بودنم موجب می‌شود تا در حق مجموعه‌ای خیانت شود ترجیح می‌دهم که دیگر نباشم.»

فغانی: اگر بودنم خیانت است ترجیح می‌دهم نباشم

علیرضا فغانی که در جام جهانی قبلی دیدار رده‌بندی را سوت زد در ماه‌های آتی هم یکی از گزینه های اصلی برای قضاوت در بازی های مهم جام جهانی ۲۰۲۲ است. او یکی دو سالی است که برای زندگی به استرالیا مهاجرت کرده و بازی های لیگ برتر این کشور را قضاوت می کند. با این حال او هیچ‌گاه ارتباط خود را با فوتبال ایران قطع نکرده و در هفته‌های گذشته هم چند بازی از لیگ برتر ایران را قضاوت کرد؛ دیدار مصاف دو تیم نساجی و مس کرمان که با نتیجه دو بر صفر به سود تیم نساجی پایان یافت. اما پیش‌بینی می‌شود با این تصمیم از سوی کمیته داوران علیرضا فغانی به همکاری خود با فدراسیون فوتبال ایران پایان دهد و دیگر مسابقه‌ای را در لیگ برتر قضاوت نکند.

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.