کد خبر : 79631
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
-

فعال شدن نوبت‌دهی واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال دارای معلولیت با درجه شدید و خیلی شدید

فعال شدن نوبت‌دهی واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال دارای معلولیت با درجه شدید و خیلی شدید
مدیرکل بهزیستی استان یزد از آغاز ثبت نام برای واکسیناسیون افراد بالای 18 سال دارای معلولیت با درجه شدید و خیلی شدید ساکن منازل خبر داد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، دکتر علی محمد عطابخش، مدیرکل بهزیستی این استان با اعلام این خبر گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پس از انجام دو نوبت واکسیناسیون برای افراد دارای معلولیت و سالمندان مقیم در مراکز نگهداری شبانه روزی در سراسر استان، برای افراد بالای ۱۸ سال دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که در خانواده‌ها نگهداری می شوند، این امکان فراهم شده است که واکسن کرونا را دریافت کنند.

این مسئول تصریح کرد: افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید بالای ۱۸ سال، ساکن در منازل می توانند با مراجعه به وب سایت salamat.gov.ir برای دریافت واکسن خود ثبت نام کنند و نیاز به معرفی نامه از سوی بهزیستی و یا مراجعه به بهزیستی نمی باشد.

وی در ادامه افزود: از همین لحظه در سامانه salamat.gov.ir امکان ثبت‌نام و دریافتن آنی نوبت تزریق واکسن تمامی معلولان سراسر کشور با درجه شدید و خیلی شدید که کد ملی آنها از سوی سازمان بهزیستی به مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال شده فراهم شده است. گفتنی است؛ محل، روز و ساعت دریافت واکسن توسط خود افراد انتخاب می‌شود و نیازی به انتظار برای دریافت نوبت نیست.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.