کد خبر : 19851
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۴۲
-

خبری از لیست مازاد نیست؛

فرمول یحیی در صورت تکرار محرومیت پرسپولیس؛ شبیه به برانکو

فرمول یحیی در صورت تکرار محرومیت پرسپولیس؛ شبیه به برانکو
سرمربی پرسپولیس تصمیمی برای اعلام زودهنگام لیست مازاد خود برای فصل آینده ندارد.

به گزارش سورپرس؛ محکومیت های سریالی باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا باعث شده تا این تیم در آستانه محرومیت از نقل و انتقالات فصل آینده قرار بگیرد. در صورتی که باشگاه پرسپولیس نتواند بدهی نزدیک به دو میلیون یورویی خود به اعضای خارجی پیشین را پرداخت کند از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم می شود.

از این رو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد پس از تعیین تکلیف سرنوشت این پرونده های جاری در کمیته انضباطی فیفا و همچنین دادگاه بین المللی ورزش اقدام به تعیین لیست مازاد و خرید خود کند.

در صورتی که سرخ ها نتوانند در تابستان سال جاری در نقل و انتقالات شرکت کنند سرمربی پرسپولیس کمترین بازیکن را در لیست خروجی خود قرار می دهد و تصمیم دارد چند بازیکن را از بین امیدها به جمع بزرگسالان اضافه کند؛ فرمولی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس نیز در دوران محرومیت سرخ ها از دو پنجره نقل و انتقالاتی در پیش گرفت تا ضمن ثبات در اسکلت اصلی تیمش فرصت بروز استعداد بازیکنان جوان را نیز داده باشد.

در واقع سرمربیان پرسپولیس چاره ای جز اتخاذ چنین تصمیمی برای عبور از دوران محرومیت ندارند تا بتوانند نهایت استفاده را از ظرفیت لیست بازیکنان فعلی خود ببرند.

گل محمدی در تماس با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس خواهان بازگشت آنتونی استوکس نیز شده است تا پس از جریمه انضباطی وی بتواند از مدت زمان باقیمانده تا پایان قرارداد پنج ماهه اش از او استفاده کند.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.