کد خبر : 93092
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
-

فرمانده سپاه شهادت ۲ تن از رزمندگان قرارگاه قدس را تسلیت گفت

فرمانده سپاه شهادت ۲ تن از رزمندگان قرارگاه قدس را تسلیت گفت
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه پاسداران رشید سپاه اسلام شهیدان مهران شوری زاده و محسن کیخایی حین اجرای ماموریت حراست از مرز‌های امنیت و عزت میهن اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سورپرس و بنا به اعلام سپاه نیوز، در پی شهادت دو تن از رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، شهیدان مهران شوری‌زاده و محسن کیخایی حین اجرای ماموریت حراست از مرز‌های امنیت و عزت میهن اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران ۱۶۹)

شهادت مظلومانه پاسداران سرافراز و رشید سپاه اسلام، شهیدان مهران شوری زاده و محسن کیخایی، در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (سلام الله علی‌ها) حین اجرای ماموریت حراست از مرز‌های امنیت و عزت میهن اسلامی را محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده‌های مکرم و همرزمان غیور آنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید امنیت پایدار، آرامش و اقتدار امروز ایران عزیز ثمره مجاهدت‌ها و رشادت‌های چنین فرزندان شجاع، مومن و انقلابی است که با تاسی به مکتب اسلام و سیره اهل بیت (علیهم السلام) با نثار خون پاک خود، صحنه‌هایی شکوهمند و بی بدیل از ایثار و از خود گذشتگی درراه امنیت بخشی و عزت آفرینی برای انقلاب، نظام و سرزمین اسلامی رقم زدند و موجب ناکامی و حقارت بدخواهان و اشرار در دستیابی به اهداف شوم و پلید شان شدند.

از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا برای این شهدای والامقام و نصرت و یاری مجاهدان فی سبیل الله در جانفشانی در راه اعتلای اسلام، انقلاب اسلامی و صیانت از حریم امنیت ملت عزیز ایران را خواستارم.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.