کد خبر : 59909
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
-

به مناسبت میلاد امیرمومنان حضرت علی (علیه السلام) اعلام شد؛

فراخوان پویش مردمی«بابای خوب من»

فراخوان پویش مردمی«بابای خوب من»

به مناسبت میلاد باسعادت امیرمومنان حضرت علی (علیه السلام) و پاسداشت روز مرد (پدر)، فرهنگسرای کار و تعاون برنامه ی” #بابای_ خوب_ من ” را در قالب پویش مردمی در فضای مجازی برگزار می کند.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون؛ داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب اظهار داشت؛ در اپیدمی ویروس کرونا شبکه‌های اجتماعی خیلی پرکاربرد شدند. مردم نمی‌توانستند به دیدن خانواده یا دوستان‌شان بروند و بسیاری از آنها با استفاده از شبکه‌های مجازی با یکدیگر در تماس بودند. در حقیقت دنیاگیری ویروس کرونا موجب توسعه بیشتر زندگی اجتماعی آنلاین شد.

وی گفت: توجه بسیار به فضای مجازی، حتی از سوی بزرگسالان مسن مانند پدر و مادران سالمند است. آن ها در این دوران قرنطینه چگونگی استفاده از شبکه‌های اجتماعی را یاد گرفتند و مسلماً در آینده هم از آن استفاده خواهند کرد.

حشمتی گفت: پویش مردمی” #بابای_ خوب_ من ” با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی ( رسول اکرم( ص) و ائمه هدی) ( ع ) بزرگان، مفاخر و علمای اسلام از ۳۰ بهمن تا ۲۵ اسفند ماه برگزار می شود.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون همچنین گفت: علاقه مندان می توانند بهترین جمله در مورد پدررا در صفحات مجازی خود با هشتگ #بابای_خوب_من و تگ کردن آدرس اینستاگرام فرهنگسرا @farhangsara-kar بنویسند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب – تقاطع خیابان هاشمی- فرهنگسرای کارو تعاون مراجعه و یا با شماره تماس دبیرخانه مسابقه ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند .

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.