کد خبر : 35338
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
-

فدراسیون ورزشهای معلولین و جانبازان بدهی ۲ میلیاردی دارد

فدراسیون ورزشهای معلولین و جانبازان بدهی ۲ میلیاردی دارد
بیست و پنجمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان به ریاست علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیرت ورزش و جوانان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش سورپرس، بیست و پنجمین مجمع عمومی و سالانه فدراسیون‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین صبح امروز یک‌شنبه‌۱۶ شهریور در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این مجمع مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، مهدی مستجاب الدعوه مسوول امور مجامع، حمیدی دبیر فدراسیون جانبازان و دیگر مسوولان حضور داشتند. هم‌چنین رییسان هیات‌های استانی نیز به صورت آنلاین در این مجمع شرکت کردند.

در ابتدای مجمع و پس از پخش کلیپی درباره چهل سال افتخارآفرینی ورزشکاران جانباز و معلول، اسبقیان گزارش کوتاهی از عملکرد فدراسیون در سال گذشته ارائه کرد.

او هم‌چنین از برگزاری جلسه با کمیته پارالمپیک درباره چگونگی برگزاری اردوهای ملی در حوزه ورزش جانبازان و معلولان خبر داد.

اسبقیان بودجه فدراسیون‌ در سال گذشته را ۵.۲ میلیارد در وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که ۴ میلیارد تومان آن پرداخت شد. هم‌چنین ۲.۹ میلیارد تومان هم از سوی کمیته ملی پارالمپیک در سال گذشته اختصاص یافت. ۱۴ میلیارد نیز مربوط به کمک‌های مردمی بود.

وی گفت: فدراسیون ۲.۶ میلیارد تومان بدهی داشت که به ۲ میلیارد تومان کاهش یافته است.

اسبقیان با عذرخواهی از رییسان هیات‌های استانی افزود: در مجمع انتخاباتی فدراسیون قول داده بودم هشت رشته جدا شده از فدراسیون را برگردانم، اما این اتفاق نیفتاد. البته اگر وضعیت آن‌ها خوب نباشد، تصمیمات دیگری اتخاذ خواهد شد.

در ادامه این مجمع، حسابدار مستقل، بازرس و خزانه‌دار گزارش خود را قرائت کردند و به همراه گزارش رییس فدراسیون مورد رای قرار گرفتند که تصویب شدند.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.