کد خبر : 47353
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
-

عملیات آسفالت و بهسازی معابر و بزرگراه های منطقه ۳ اجرا شد

عملیات آسفالت و بهسازی معابر و بزرگراه های منطقه ۳ اجرا شد

عملیات آسفالت و بهسازی معابر و بزرگراه های منطقه ۳ با رعایت سرعت و کیفیت در اجرای این طرح اجرا شد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، محمد رضا موسوی معاون فنی و عمران در این باره گفت: از ابتدای سال تاکنون در محدوده ناحیه ۴ این منطقه در حدود ۲۶۰۰ متر مربع لکه گیری آسفالت انجام شده است.

موسوی ادامه داد: نگهداشت مینیاتوری عمرانی در راستای ایجاد بهبود در وضعیت تردد شهروندان گرامی بطور مستمر در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ اظهار کرد: در این قالب تا آخر آبان ماه سال فقط در سطح محدوده ناحیه ۴ در حدود ۵۶۰ تن آسفالت لکه گیری به صورت دستی اجرا شده است.

او ادامه داد: طبق آمارها و بررسی های انجام شده بر اساس گزارش خروجی های سامانه های شهروندی ۱۳۷ ، ۱۸۸۸ رضایت مندی شهروندان که از اهداف مهم شهرداری تهران می باشد که از درصد بالایی برخوردار است . معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ افزود: زمان رسیدگی به درخواستهای شهروندان نیز با پیگیری همکاران ادارات فنی و ۱۳۷ منطقه کاهش چشمگیری داشته است و این امر ما را به هدف خود که خدمات رسانی با کیفیت و بی وقفه به شهروندان است بسیار نزدیک نموده است.

موسوی با بیان اینکه عملیات نگهداشت عمرانی طبق نیاز سنجی و پهنه بندی در حال انجام است ابراز کرد: شهروندان این منطقه شاهد تغییرات مثبت در تردد از معابر در محلات خود خواهند بود.

او گفت: در برنامه ریزی های انجام شده تا انتهای سال جاری شاهد مناسب سازی بسیاری از معابر حتی در فرعی ترین ادرسهای سطح محدوده خواهیم بود.

موسوی در پایان از همکاران زحمتکش سامانه ۱۳۷ جهت خدمات رسانی شبانه روزی آن ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.