کد خبر : 15768
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۷:۲۰
-

ظرفیت‌ها برای فرهنگ‌سازی مراسم پنج‌شنبه آخر سال به کار گرفته شود

ظرفیت‌ها برای فرهنگ‌سازی مراسم پنج‌شنبه آخر سال به کار گرفته شود

استاندار لرستان، تاکید کرد: باید تمام ظرفیت‌ها برای فرهنگ‌سازی مراسم پنج‌شنبه آخر سال و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان به کار گرفته شود.

به گزارش سورپرس، سید موسی خادمی شامگاه یکشنبه در پنجمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در لرستان، اظهار داشت: اظهار داشت: در موضوع آئین‌های پنجشنبه این هفته و پنجشنبه آخر سال که منجر به ازدحام جمعیت و تشکیل کانون شیوع ویروس کرونا می‌شود اقدامات لازم در راستای فرهنگ سازی برای لغو آنها صورت پذیرد.

وی، تصریح کرد: موضوع تأمین مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده برای نیاز مردم و دستگاه‌های اداری توسط سازمان صنعت معدن و تجارت پیگیری و توزیع آن در اسرع وقت انجام شود.

استاندار لرستان، افزود: عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی به صورت ادامه دار باشد و نظارت بر اجرای این اقدامات به درستی انجام گیرد.

خادمی، بیان داشت: کارگاه‌های عمرانی فعال در سطح استان موارد بهداشتی را برای حفظ سلامت کارکنان خود در دستور کار قرار دهند و مسئولیت این موضوع با مسئولین این کارگاه‌ها است.

وی با اشاره به این نکته که در مرحله‌ای هستیم که با کمک و همیاری مردم می‌توان کرونا را متوقف کرد، گفت: همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و مردم در زمینه پیشگیری و جلوگیری از شیوع این ویروس، اقدام مهمی در راستای توقف آن است و امیدواریم مردم در این راه با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات به این مهم کمک کنند.

انتهای پیام/٢٣۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.