کد خبر : 13767
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
-

صف‌های طولانی مردم در شعبه اخذ رای مسجد ابوذر تهران

صف‌های طولانی مردم در شعبه اخذ رای مسجد ابوذر تهران

تهرانی‌های ساکن منطقه ۱۷ تهران عصر جمعه در ادامه فرآیند رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور خود در صف‌ های طولانی شعبه اخذ رای مسجد جامع ابوذر، آرای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش سورپرس، صفوف به هم پیوسته و جمعیت فشرده مردم برای انتخاب نامزدهای اصلح تصدی کرسی های مجلس شورای اسلامی عصر جمعه لحظه به لحظه اضافه می‌شود.

اعضای این شعبه هم با دقت و وسواس زیاد در حال اخذ آرای مردم هستند.

حضور زنان به همراه کودکان خردسال، مردان و جوان در صف‌های به هم پیوسته رای گیری در مسجد جامع ابوذر تهران شور و شعفی وصف ناشدنی به این شعبه انتخاباتی در جنوب غرب تهران بخشیده است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه – دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه – ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/٢٣۴

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.