کد خبر : 75300
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۴۲
-

صعود انگلیس با ۴ گل به جمع ۴ تیم نیمه نهایی/ حذف شوچنکو و تیم قابل احترام اوکراین از جام

صعود انگلیس با ۴ گل به جمع ۴ تیم نیمه نهایی/ حذف شوچنکو و تیم قابل احترام اوکراین از جام
انگلیس با چهارگل از سد اوکراین گذشت و به نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛  تیم‌های انگلیس و اوکراین در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف هم رفتند که در پایان سه شیرها با چهارگل به برتری رسیدند.

گل نخست انگلیس خیلی زود زده شد. هری کین در دقیقه چهار روی پاس رحیم استرلینگ چراغ اول را روشن کرد. در ۴۵ دقیقه دوم هم انگلیس با قدرت کار را آغاز کرد و در دقیقه ۴۶ با ضربه سر هری مگوایر فاصله را ۲ برابر کرد.

در ادامه گل سوم از راه رسید. هم لوک شو دومین پاس گلش را داد و هم شماره ۹ انگلیس یعنی هری کین در دقیقه ۵۰ دبل کرد. این پایان ماجرا نبود و جردن هندرسون هم اولین گل ملی‌اش را در دقیقه ۶۳ وارد دروازه بوشچان کرد و سومین گل انگلیس را از روی ضربات سر به ثمر رساند.

غرش سه‌شیرها به روش بریتانیایی؛ اوکراین تحقیر و حذف شد

در نهایت انگلیس با برد پرگل چهار بر صفر به عنوان چهارمین و آخرین تیم به مرحله نیمه‌نهایی رسید و اوکراین را به خانه فرستاد. سه‌شیرها باید در ومبلی به مصاف دانمارک بروند و برای صعود به فینال تلاش کنند.

تیم ملی فوتبال انگلیس با این ترکیب به میدان آمد: جردن پیکفورد، هری گوایر، جان استونز، کایل واکر، لوک شو، جردن هندرسون، کالوین فیلیپس، میسون ماونت، رحیم استرلینگ، بوکایو ساکا و هری کین.

در سوی مقابل آندری شوچنکو این ۱۱ بازیکن را برای جدال با سه‌شیرها روانه میدان کرد: گئورگی بوشچان، ایلیا زابارنی، سرگی کریوتشوف، میکولا ماتوینکو، اولکساندر زینچنکو، میکولا شاپارنکو، تاراس استپاننکو، سرگی سیدورچوک، اولکساندر کاراوائف، رومن یارمچوک و آندری یارمولنکو.

قضاوت این مسابقه بر عهده فلیکس بریش آلمانی بود.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.