کد خبر : 100866
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
-

صالحی امیری: در چین نتایج بهتری نسبت به جاکارتا می‌گیریم

صالحی امیری: در چین نتایج بهتری نسبت به جاکارتا می‌گیریم
رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم درخت کاری در بوستان المپیک پارک پردیسان گفت: براساس شاخص‌ها باید اعتبارات بین۵۰ فدراسیون ورزشی به صورت عادلانه توزیع شود.

به گزارش گروه ورزشی سوپرس،رضا صالحی امیری در جمع خبرنگاران با تبریک سال جدید، اظهار کرد: تلاش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین تاکید کمیته بین المللی المپیک، حضور فعال ما در محیط زیست است و این که برنامه‌های منسجمی در جهت توسعه محیط زیست داشته باشیم. سعی ما بر این است که یک جنبش و حرکت سراسری در محیط زیست داشته باشیم تا قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در این حوزه نیز احساس مسوولیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید بیش از گذشته به محیط زیست توجه داشته باشیم و بخشی از ورزش قهرمانی را به این حوزه اختصاص دهیم.

صالحی امیری همچنین درباره آخرین وضعیت ورزشکاران برای شرکت در رویدادهای سال آینده، اظهار کرد: سال آینده بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی چین و بازی‌های آسیایی جوانان را داریم که در حال حاضر برنامه‌ریزی لازم برای حضور در دو بازی آسیایی در حال انجام است‌ و بزرگترین کاروان ورزشی را در این دوره از بازی‌های آسیایی خواهیم داشت، پیش بینی ما این است که نتایج این دوره بهتر از جاکارتا خواهد بود.

صالحی امیری همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر مناقشه بین او و علیرضا دبیر، گفت: باید قبول کنیم که نیاز بودجه کشور با مجموع شرایط فعلی سازگاری ندارد، هر چند دولت همیشه به ورزش کمک کرده است، اما منابع مالی محدود و ما باید اعتبارات را عادلانه توزیع کنیم.

صالحی امیری: در چین نتایج بهتری نسبت به جاکارتا می‌گیریم

رییس کمیته ملی المپیک افزود: بزرگ‌ترین امتیاز را به کشتی اختصاص دادیم، ما باید بودجه را بین ۵۰ فدراسیون ورزشی توزیع کنیم، در حال حاضر به جز کشتی در المپیک، تیراندازی و کاراته نیز طلا داشتند، بنابراین ما باید براساس شاخص‌ها، منابع را توزیع کنیم.

وی در پایان گفت: ۹۹ درصد از اعضای مجمع از عملکرد کمیته ملی المپیک به صورت شفاهی و کتبی اظهار رضایت داشتند، تلاش ما این است که با عملکرد بهتر از گذشته کارها را پیش ببریم و به اعتماد اعضای مجمع پاسخ مثبت بدهیم.

انتهای پیام/۱۳۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.