کد خبر : 4083
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
-

صالحی امیری:

کشتی یکی از امیدهای ایران در المپیک است

کشتی یکی از امیدهای ایران در المپیک است

رییس کمیته ملی المپیک، گفت : کشتی ایران پتانسیل بالایی دارد و به طور قطع یکی از امیدهای ایران درالمپیک توکیو خواهد بود.

به گزارش سورپرس،  رضا صالحی امیری در حاشیه دومین نشست اعضای کمیسیون‌های ورزشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون‌ها اتاق‌های فکر ورزش ایران هستند و افراد بسیار با دانش و قوی در این کمیسیون‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به شرایط ورزش کشور ادامه داد: در شرایط فعلی باید واقعیت‌ها را بدانیم و انتظارات را افزایش ندهیم. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تلاش زیادی در راستای موفقیت ورزش کشور داشته اند.

رییس کمیته ملی المپیک در خصوص حضور در اردو تیم فوتبال امید ایران، گفت: روز گذشته به همراه وزیر ورزش و جوانان در اردو تیم امید حضور پیدا کردیم و امیدوارم بتوانیم به اهداف خود در خصوص این تیم برسیم. البته فراموش نکنید که تیم‌های بسیار با برنامه و آماده ای رقیب ما هستند.

وی در مورد بودجه ورزش تصریح کرد: در خصوص بودجه در مرحله پیشنهاد هستیم و سپس به مجلس خواهد رفت و پس از تایید مجلس و شورای نگهبان بودجه ما مشخص می‌شود. دولت به خاطر المپیک توجه خاصی به ورزش داشته است و مطمئن باشید هر مبلغی که به ما ختصاص داده شود به ورزشکاران داده خواهد شد.

صالحی امیری در خصوص اظهارات جدید محمد بنا، اظهار داشت: در هفته جاری با او و محمدی و سایر مسوولان فدراسیون کشتی جلسه داشتیم تا برای موفقیت کشتی در المپیک برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. علیرضا دبیر حداکثر توان خود را گذاشته و به طور قطع با مربیان بسیار خوبی که تیم ملی آزاد و فرنگی حضور دارند، کشتی یکی از امیدهای اصلی ما در المپیک ۲۰۲۰ است.

وی با اشاره به وضعیت انتخاب خزانه دار کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: سه نفر را پیشنهاد داده ایم که هر سه آنها در ورزش خزانه دار هستند. امیدوارم مسوولان مربوطه از بین این سه نفر یکی را انتخاب و معرفی کنند.

انتهای پیام/۲۳۴

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.