کد خبر : 60071
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
-

سری آ ایتالیا؛

شکست سنگین میلان برابر اینتر/ لوکاکو برنده دوئل با زلاتان

شکست سنگین میلان برابر اینتر/ لوکاکو برنده دوئل با زلاتان
دربی حساس میلان با پیروزی درخشان ۳ بر صفر اینتر میلان به پایان رسید. تا حسرت ها در این دیدار برای زلاتان بجا بماند.

به گزارش سورپرس؛ تیم آ. ث میلان در مهم‌ترین وحساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم سری آ با شکست سنگین ۳ بر صفر مغلوب اینتر شد و با از دست دادن سه امتیاز دیگر فاصله‌اش با صدر جدول را بیشتر کرد.

«لوتارو مارتینز» در دقایق ۵ و ۵۷ و «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۶ گل‌های اینتر در این دیدار را درون دروازه میلان جای داده و سه امتیاز ارزشمند این بازی خارج از خانه را برای تیم خود به ارمغان آوردند.

شهرآورد دلامادونینا در حالی آغاز شد که نزدیک به چهار هزار هوادار برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمده بودند اما به دلیل اپیدمی کرونا اجازه نیافتند این بازی را از نزدیک مشاهده کنند و به خانه‌هایشان بازگشتند.

شروع عالی بازیکنان اینتر در دقایق ابتدایی این دیدار سبب شد تا آنان گل زود هنگامی را  درون دروازه میلان جای دهند. این گل را مارتینز در دقیقه ۵ به ثمر رساند و میهمان را در همان دقایق نخست از میزبان پیش انداخت.

در این دقیقه لوکاکو از سمت راست وارد محوطه جریمه میلان شد و درحالی‌که توپ زمینی او را مدافعان برگشت دادند، توپ دوم را بلند به محوطه شش قدم ارسال کرد و مارتینز با ضربه سر دیدنی خود دروازه را گشود.

در ادامه حملات بازیکنان اینتر ادامه یافت و بازیکنان میلان که انتظار این بازی را از حریف خود نداشتند با دفاع  نظاره‌گر بازی خوب بازیکنان رقیب بودند.

در دقیقه ۱۵ و به دنبال تلاش بازیکنان میلان برای جبران گل خورده، ضربه پشت پای «زلاتان ابراهیموویچ» را «هاندانوویچ» سنگربان اینتر دفع کرد و مانع از گلزنی مهاجم آماده این روزهای میلان شد.

بازی در نیمه نخست با همان تک گل مارتینز به پایان رسید.

نیمه دوم را میلانی‌ها توفانی آغاز کردند و خیلی زود می‌توانستند گل تساوی را درون دروازه اینتر جای دهند اما این بار هم تلاش آنان گلی را در برنداشت.

روند حملات میلان همچنان ادامه یافت اما برخلاف بازی این اینتر بود که به گل دوم رسید. این گل را مارتینز در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند و ۲ گله شد.

در دقیقه ۶۶ لوکاکو در میانه میان صاحب توپ شد و با حرکت سریع خود به سمت دروازه میلان رفت و با شوتی سنگین دروازه «دوناروما» را گشود وفاصله را ۳ برابر کرد.

بی‌شک او با زدن این گل زیبا، عملکرد خوب خود را در این دیدار کامل کرد و نمره قابل قبولی گرفت.

در نقطه مقابل زلاتان که از کسب این نتیجه سرخورده و انگیزه لازم برای ادامه بازی را نداشت از بازی خارج شد.

در ادامه بازیکنان حملات دیگری را بر روی دروازه یکدیگر طراحی اما هیچ‌کدام منجر به گل نشد.

اینتر با کسب هرسه امتیاز این دیدار ۵۳ امتیازی شد و همچنان صدر جدول رده بندی سری آ را نزد خود نگه داشت.

میلان نیز با قبول چهارمین شکست فصل خود با ۴۹ امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند.

انتهای پیام/ ۲۳۴

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.