کد خبر : 87084
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
-

شما به «جهت اطلاع» دعوت شده‌اید

شما به «جهت اطلاع» دعوت شده‌اید
مسابقه سیاسی "جهت اطلاع"، در رادیو گفت و گو با هدف افزایش اطلاعات سیاسی و تاریخی مخاطبان و محک اطلاعات سیاسی شرکت کنندگان، برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس؛ رادیو گفت و گو در اقدامی جدید و برای اولین بار یک مسابقه سیاسی را در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده است تا اطلاعات عمومی و سواد سیاسی مخاطبان را محک بزند و ظرفیت تعاملی ویژه ای در این خصوص ایجاد کند.

این مسابقه ی ۵۵ دقیقه ای رادیویی با نام «جهت اطلاع» با سوالات مختلفی در حوزه های شناخت مفاهیم سیاسی، جریان شناسی، گفتار شناسی، شخصیت شناسی ، تاریخ انقلاب،  فیلم شناسی و مسائل روز در جهان سیاست و در قالب سوالات سرعتی، چند گزینه ای و تشریحی برگزار می شود که پاسخ ها توسط داور مسابقه داوری و ارزیابی می شوند.

در این مسابقه سه گروه دو نفره از شرکت  کننده ها حضور دارند و هر گروه می تواند متشکل از یک خانواده یا فامیل( یک زوج یا پدر و فرزند یا و …) باشند.
حداقل سن برای شرکت کنندگان ۱۸ سال است و هرگروه نامی برای خود انتخاب می کند. این نام می تواند یک مفهوم یا نام یک شهر یا نام یک متفکر … باشد. نامی که؛ مجری یا گرداننده برنامه ، هر گروه را بدان نام می خواند.

برندگان نهایی هر قسمت برای شرکت در مسابقه نیمه نهایی و نهایی دعوت می شوند و در مرحله آخر، برندگان، جوایز نفیسی از سوی رادیو گفت و  گو دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که در این مسابقه یک استاد علوم سیاسی به عنوان داور حضور دارد که در پایان هر بخش از مسابقه، توضیحات لازم و کوتاهی را در خصوص پاسخ برخی پرسشها ارائه می کند و پرسشهای این مسابقه سیاسی حوزه های «سیاست داخلی و خارجی و تاریخ معاصر کشور» را شامل می شود.

مخاطبان رادیو گفت و گو می توانند از طریق تارنمای رادیو گفت و گو و در بخش (ثبت نام در مسابقه رادیویی «جهت اطلاع» ) مشخصات خود را ثبت کنند. بدیهی است با توجه به حجم بالای متقاضیان برای شرکت در این برنامه، ثبت نام های اولیه در اولویت حضور در برنامه خواهند بود.

اولین قسمت این مسابقه سیاسی ۱۳ آیان یعنی پنجشنبه این هفته ساعت ۱۹ از رادیو گفت و گو به تهیه کنندگی مطهره مهرابی پخش می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.