کد خبر : 50132
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
-

شمال تهران آماده دور جدید بارش‌ها شد

شمال تهران آماده دور جدید بارش‌ها شد
کلیه تجهیزات و ماشین آلات برف روب در شمال تهران، آماده عملیات برف روبی و رفع لغزندگی شبکه معابر در دور جدید بارش‌ها شدند.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : پس از بارش برف در نواحی شمالی منطقه یک و انجام عملیات برفروبی در معابر و فضاهای سبز این نواحی، کیسه های شن مخصوص در نواحی دهگانه وسطح معابر منطقه یک شارژ و دوباره گذاری شد.

وی گفت: ظرفیت مخازن زرد رنگ در حدود ۱۰۰ کیسه شن مخصوص است که با حضور نیروهای ستاد برف روبی بیش از ۶۰۰ مخزن زرد رنگ ، رمپ و لوپ ها و نقاط بزرگراهی و سایت های برف روبی بار دیگر تکمیل و آماده ارایه خدمات شدند.

جعفریان افزود : در فاز دوم اقدام به جایگذاری بیش از ۸۰ هزار کیسه شن مخصوص در سطح منطقه شد که با بازدید های روزانه از این مخازن و سایت ها نسبت به تجهیز مجدد آنها اقدام می شود.

معاون شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: بخش عمده این مخازن علاوه بر اینکه نیروهای شهرداری در موارد خاص برای برف روبی از آنها استفاده می کنند برای استفاده عموم شهروندان در نظر گرفته شده تا برای جلوگیری از لغزندگی های موردی در معابر استفاده شوند.

به گفته وی وجود معابر کوچه باغی و میزان شیب محدوده یکی از مهمترین مشکلات منطقه در انجام برف روبی های معابر فرعی بوده که نیازمند استفاده از امکانات مکانیزه کوچک و دارای قابلیت مانور است بر همین اساس کیسه های شن مخصوص در مخازن جانمایی شده تا شهروندان منطقه بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده نمایند.

 

انتهای پیام/۱۲۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.