کد خبر : 75801
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
-

شمارش معکوس برای اخراج آمریکا از عراق

شمارش معکوس برای اخراج آمریکا از عراق
دبیر کل عصائب اهل حق در واکنش به حمله بامداد امروز به سفارت آمریکا تاکید کرد انتقام خون شهدا امانتی برگردن ما است و ما فقط با خروج همه نیرو‌های اشغالگر کوتاه خواهیم آمد.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس، شیخ قیس الخزعلی دبیر کل عصائب اهل حق عراق اعلام کرد: هیئت هماهنگ کننده گروه‌های مقاومت تاکنون حمله به سفارت آمریکا در منطقه سبز را در برنامه خود قرار نداده است و اگر قرار دهد هرگز از موشک‌های کاتیوشا که در زدن اهداف دقیق نیست استفاده نخواهد کرد.

در بیانیه شیخ قیس الخزعلی نیز آمده است: در اطراف سفارت منطقه مسکونی است و ما نمیخواهیم به شهروندان آسیب برسد و در صورت اتخاذ تصمیم برای هدف قرار دادن سفارت آمریکا از تسلیحات نقطه زن و دقیق استفاده خواهیم کرد و انتقام خون شهدا امانتی برگردن ما است و ما فقط با خروج همه نیرو‌های اشغالگر کوتاه خواهیم آمد.

در همین حال ستاد مشترک ارتش عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد ساعت ۲ بامداد به وقت بغداد افراد ناشناس سه موشک به سمت منطقه سبز شلیک کردند. یکی از موشک‌ها به نزدیکی مقر دسازمان امنیت ملی و دومی به میدان رژه و سومی در منطقه مسکونی شیخ عمر خارج از منطقه سبز اصابت کرد.

نمایندگان پارلمان عراق دو روز بعد از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت، سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، جانشین فرمانده الحشد الشعبی عراق، در پانزدهم دی ماه ۱۳۸۹ به طرح خروج نظامیان خارجی از جمله آمریکایی‌ها از کشورشان رأی مثبت داد و دولت را ملزم به اجرای این مصوبه کرد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.