کد خبر : 10535
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
-

شخصیت‌شناسی از طریقه قفل کردن انگشتان دست

شخصیت‌شناسی از طریقه قفل کردن انگشتان دست
تخصصان زبان بدن بر این باورند که نحوه‌ی قفل کردن انگشتان دست‌ها در هم، نکات فراوانی را در مورد شخصیت شما بیان می‌کند.

به گزارش سورپرس؛ این نتیجه گیری براساس تحقیقات انجام شده توسط راجر ولکات اسپری (Roger Wolcott Sperry) برنده جایزه نوبل است. تحقیقات وی ثابت کرد که مغز به دو بخش چپ و راست تقسیم می‌شود و رفتار یک فرد می‌تواند بستگی به فعال بودن بیشتر یکی از این قسمت‌ها داشته باشد. امروز با ما در برترین‌ها همراه باشید تا به این ارتباط مرموز بپردازیم و شما را در درک بهتر خودتان یاری کنیم.

۱. انگشت شست چپ در بالا

اگر به این شکل دستان خود را در هم قفل می‌کنید، احتمالاً فردی اهل عمل و عملگرا خواهید بود. شما کسی هستید که هیچ وقت به طور لحظه‌ای و بدون فکر تصمیم گیری نمی‌کنید. قبل از نتیجه گیری، جوانب مثبت و منفی قضیه را می‌سنجید. فریب دادن شما نیز بسیار دشوار است. شما یک خصوصیت ذاتی دارید که می‌توانید دروغ دیگران را تشخیص دهید.

به همین دلایل، دوستان و اعضای خانواده‌تان شما را فردی ارزشمند می‌دانند و اغلب برای مشورت پیش شما می‌آیند و شما هم اغلب اوقات توصیه‌هایی عاقلانه به آن‌ها می‌کنید. اما همه این‌ها به معنای این نیست که شما یک فرد جدی هستید. برعکس، شوخ طبعی شما حتی می‌تواند تاریک‌ترین مکان‌ها را روشن کند. حس شوخ طبعی شما باعث می‌شود که در جمع‌ها، مثل آهنربا دیگران را جذب کنید.

علاوه بر این، شما یک فرد رمانتیک هستید که دقیقاً می‌داند چگونه می‌تواند روابط عاشقانه خود را مدیریت کند. شما دقیقاً می‌دانید چه چیزی را کی و چه زمانی بگویید.

۲. هر دو شست در کنار هم

شما کسی هستید که اعتقاد دارید جزئیات کوچک بسیار مهم هستند. شما یک فرد کمال‌گرا هستید و از دیگران انتظار فداکاری و تمرکز دو طرفه دارید. شما یک رهبر ذاتی هستید و دیگران همیشه شما را سرمشق خود قرار می‌دهند. اما این بدان معنی نیست که شما به نیاز‌ها و شرایط دیگران توجهی نمی‌کنید.
شما همیشه نظرات دیگران را می‌شنوید و سعی می‌کنید قبل از تصمیم گیری، دیدگاه آن‌ها را درک کنید. صراحت، صداقت و صمیمیت شما بعضی اوقات می‌تواند به مذاق برخی از افراد خوش نیاید، اما این‌ها همان خصوصیاتی است که باعث محبوبیت شما نزد بسیاری از افراد می‌شود.
در روابط نیز، شما به صراحت و صداقت اهمیت می‌دهید و هرگز از بیان بی پرده افکار خود خجالت نمی‌کشید و همچنین محبوب خود را از این کار باز نمی‌دارید.

۳. انگشت شست راست در بالا

اگر شما کسی هستید که هنگام قفل کردن انگشتان دست خود در هم، ترجیح می‌دهید انگشت شست راست خود را در بالای انگشت شست چپ خود قرار دهید، پس در این صورت شما فردی با هوش هیجانی بالا هستید. شما می‌توانید احساسات دیگران را درک کنید، حتی وقتی سعی می‌کنند احساسات واقعی خود را پنهان کنند. این توانایی منحصر به فرد باعث می‌شود دیگران با شما احساس راحتی کنند.
این توانایی ویژگی دیگری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما کمک می‌کند متفاوت فکر کنید و خلاقیت داشته باشید و به شما امکان می‌دهد تصمیم‌های صحیح بگیرید. اگرچه تصمیم گیری با بررسی همه‌ی ابعاد یک مسأله از نظر عاطفی، گاهی زمانبر خواهد بود. توانایی شما در درک احساسات عمیق و ایجاد صمیمیت، دیگران را به سمت شما سوق می‌دهد.
در روابط، احساسات ناگفته همسرتان را درک می‌کنید. شما هرگز برای تامین تمام نیاز‌های عاطفی آن‌ها مشکل نخواهید داشت.

انتهای پیام/۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.