کد خبر : 25671
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
-

شاسی بلندی که جایش در بازار خودرو خالیست

شاسی بلندی که جایش در بازار خودرو خالیست
حقیقت این است که در بیش تر سگمنت‌ها، کم تر پیش می‌آید که خریداران به دنبال خودروهایی با سقف شیب‌دار باشند.

به گزارش سورپرس، جدا از قیمت گران این خودروها، کاربردپذیری آن ها هم به دلیل ایجاد محدودیت برای فضای سر سرنشینان عقب، پایین تر از مدل های استاندارد است. به خصوص در کلاس SUVها که عمده خریداران با هدف داشتن خودرویی کاربردی به سراغ آن ها می روند. ما معتقدیم که مشتریان کمپانی هایی همچون «کیا» حتا از سایر مشتریان بازار هم محافظه کارترند!

«سورنتو» جدید را، که به تازگی معرفی شده بود، به یاد دارید؟ یک SUV خوش قیافه و عامه پسند که توجه های زیادی را به سمت خود جلب کرد. با توجه به بازاری که در آن هستید، می توانید سورنتو جدید را به صورت هیبریدی هم خریداری کنید.

نسخه هیبرید با استفاده از یک موتور بنزینی ۱٫۶ لیتری توربوشارژ و بسته باتری های پلیمری لیتیوم یونی ۱٫۴۹ کیلووات ساعتی با کمک گرفتن از یک موتور الکتریکی ۴۴٫۲ کیلوواتی، ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این قدرت به وسیله گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ سورنتو انتقال می یابد.

اما اگر شما در اروپا زندگی کنید، نسخه دیزلی ۲٫۲ لیتری را هم در سبد انتخاب های خود دارید. موتور دیزلی سورنتو، ۱۹۹ اسب بخار قدرت خالص و ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و با یک جعبه دنده ۸ سرعته جدید دوکلاچه جفت و جور می شود.

گفته می شود که نسخه پلاگین هیبرید سورنتو نیز به زودی به چرخه تولید این محصول می پیوندد. با این اوصاف، جای یک مدل کوپه نیز از شاسی بلند محبوب کیا خالی به نظر می رسد. محصولی که می تواند طیف خریداران جوان تر را هم به سمت سورنتو بکشاند.

 

گرافیست ها در جدیدترین شیطنت خود به سراغ سورنتو جدید رفته اند و مدل کوپه از آن را به تصویر کشیده اند. نتیجه کار چندان هم بد از آب درنیامده است! به هر حال، در دوران ساخت SUVهای کوپه، قطعاً عرضه سورنتو کوپه هم بدون استقبال باقی نمی ماند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.