کد خبر : 112099
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
-

سومین دوره مسابقه عکاسی «رواق حسینی» برگزار می‌شود

سومین دوره مسابقه عکاسی «رواق حسینی» برگزار می‌شود
فرهنگسرای کارو تعاون به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سومین دوره مسابقه عکاسی با عنوان "رواق حسینی(علیه السلام)" برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب اظهار داشت؛ مسابقه عکاسی “رواق حسینی(علیه السلام)”با هدف تجلیل از نقش آحاد جامعه در احیای سنت حسنه ی سیاه پوش کردن سردر و داخل منازل در ماه محرم برگزار می شود تا تصاویر ناب از این شکوه حسینی در سطح شهر ثبت و ضبط گردد.

وی گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه مندان می‌توانند عکس های گرفته شده توسط موبایل و یا دوربین عکاسی خود را به شماره ی ۰۹۱۲۴۰۴۸۷۹۲ واتساپ و با  بارگذاری عکس در صفحات مجازی خود با هشتگ رواق_حسینی و تگ کردن آدرس اینستاگرام فرهنگسرا  farhangsara-kar @ در مسابقه شرکت کنند.

حشمتی همچنین گفت: شرکت کنندگان درمسابقه  تا ۲۷مردادماه ۱۴۰۱فرصت دارند عکس های خود را (در صورت تمایل به همراه شرحی کوتاه (حداکثر۴۰ کلمه) درباره محل و موقعیت عکس ، داستان عکس یا برداشت و حس صاحب عکس از آن صحنه را) برای دبیرخانه ارسال نمایند.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: آثار منتخب در صفحه رسمی فرهنگسرا  farhangsara_kar@  و در قالب نمایشگاه عکاسی در یکی از گالری های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نمایش درخواهد آمد و به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

حشمتی همچنین در مورد شرایط شرکت در مسابقه گفت: هر عکاس می‌تواند حداکثر با ۲ فریم به صورت تک عکس در این مسابقه شرکت کند.  آثار ارسالی باید رنگی و حجم فایل ارسالی بایستی حداکثر ۷ مگا بایت با پسوند JPG و با مود RGB باشد. ویرایش عکس‌ها در حد اصلاح رنگ و نور مجاز است. استفاده از اطلاعات و آثار رسیده برای چاپ در کتاب و سایر اقلام انتشاراتی و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام صاحب اثر برای برگزارکننده مجاز است،  ارسال عکس توسط اشخاص به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می‌شود. در غیر این صورت اثر مورد نظر در هر مرحله از مسابقه حذف و جوایز آن پس گرفته خواهد شد همچنین تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی‌نشده به عهده دبیرخانه مسابقه مستقر در فرهنگسرای کار و تعاون می باشد. هرعکاس مشخصات و شماره تماس خود را همراه با عکس‌های مسابقه به دبیرخانه ارسال نماید.

لازم به ذکر است: این مسابقه به همت فرهنگسرای کار و تعاون و با مشارکت معاونت اموراجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۹برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب – تقاطع خیابان هاشمی- فرهنگسرای کارو تعاون مراجعه و یا با شماره تماس دبیرخانه مسابقه ۶۶۰۲۹۰۶۰تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.