کد خبر : 14843
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰:۴۵
-

سمپاشی و ضدعفونی شبانه شهر ایلام‌

سمپاشی و ضدعفونی شبانه شهر ایلام‌

شهردار ایلام از آغاز سمپاشی و ضدعفونی شبانه اماکن عمومی شهر ایلام از امشب خبر داد و گفت: شهر ایلام هر شب با بیش از ۲۰ هزار لیتر سم ضدعفونی می شود.

به گزارش سورپرس، طالب صادقیان اظهار داشت: ۶ دستگاه ماشین سمپاشی و ۲۰ دستگاه سمپاش انفرادی برای این عملیات اختصاص یافته و حدود ۱۰۰ نفر از عوامل و نیروهای شهرداری بکار گرفته شده است.

وی افزود: در این طرح که از امشب تا پایان موج بیماری ویروسی کرونا در ایلام انجام می شود تمام هسته های عمومی جمعیتی شهر ایلام ضد عفونی و کلریده می شود.

صادقیان یادآور شد: ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و تاکسی، ترمینال، پارکینگ شهرداری، سرویس های بهداشتی، مساجد واقع در پارک ها و میادین، درب مطب ها، مبلمان و اِلمان ها، پارک ها، نیمکت های عمومی، عابر بانکها، پیاده راه طالقانی و همه محل های پررفت و آمد در این طرح هرشب ضدعفونی می شوند.

وی با بیان اینکه این اقدام با مشارکت دامپزشکی انجام می شود، اضافه کرد: سمپاشی این اماکن در هر شب نیازمند تامین اعتبار است و در حال حاضر شهرداری با استفاده از اعتبارات منابع داخلی خود این عملیات را انجام می دهد.

شهردار ایلام تاکید کرد: سمپاشی پاساژها و ادارات توسط شهرداری انجام نمی شود و مسوولان این اماکن باید در صورت تمایل خود اقدام به سمپاشی محل کارشان کنند.

انتهای پیام/٢٣۴

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.