کد خبر : 7131
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
-

سردار غیرت، فدایی امّت

سردار غیرت، فدایی امّت
سردار، عظمت و جایگاه تو با درجه نظامی سنجیده نمی‌شود، بلکه درجه والای تو با اخلاص، ایثار و شهادت در راه حق سنجیده می‌شود و راحت بگویم، پر کشیدنت قلب همه ما را به درآورد، اما نامت در قلبمان جاودانه خواهد بود.

گروه سیاسی سورپرس- عباس جهانتاب؛ سردار رشید دل‌ها، کلمات در برابر عظمت و رشادت‌های تو، کم می‌آورند. زبان‌ها از توصیف شجاعت و مردانگی‌ات قاصر هستند و قدرت بیان ندارند. دل ما آرام و قرار ندارد، دو روز از عروج آسمانی‌ات می‌گذرد اما هنوز در باور ما نمی‌گنجد که تو از پیش ما رفته‌ای!

کدام تسلیتی باور رفتن تو را در ذهن ما می‌نشاند و آرامش را بار دیگر در دل‌های پرتلاطم ما برقرار خواهد کرد، چون حضورت همیشه به دل‌های ما آرامش می‌بخشید؛ اما دوباره حضورت را در قلبمان احساس می‌کنیم. گروه سیاس

مالک اشتر علی! از تو گفتن سخت است وقتی زبانمان برای سخن گفتن به لکنت افتاده است، هر چه می‌اندیشم در طول تاریخ انقلاب اسلامی هیچ سرداری مولایش را تنها نگذاشته مگر اینکه جانش را فدای ولی فقیه زمانش کرده است.

سردار حتما لبهایت همچون همیشه خندان بوده، وقتی سرور و سالار شهیدان به بالینت آمد. حاج قاسم عزیز، ما با رفتن تو احساس غریبی کردیم و انگار پدر خود را از دست داده‌ایم، ولی تو بر بلندای قله ایثار ایستاده‌ای و در قلب‌ها جاودانه شد‌ی.

کشور با شنیدن خبر شهادتت، به عزا خانه‌ای تبدیل شده است. پیر و جوان، زن و مرد همه گریه می‌کردند حتی آنان که با تو سر یاری نداشتند.

سردار، عظمت و جایگاه تو با درجه نظامی سنجیده نمی‌شود، بلکه درجه والای تو با اخلاص، ایثار و شهادت در راه حق سنجیده می‌شود و راحت بگویم، پر کشیدنت قلب همه ما را به درآورد اما نامت در قلبمان جاودانه خواهد بود.

یار وفادار شهید احمد کاظمی! حالا که پس از سال‌ها خاک جبهه‌ها را خورده‌ای و روح و جسمت در سرزمین عشق پرکشیده است، سلام ما را به همه شهیدان و مقتدایت ارباب بی‌کفن و ابوالفضل العباس (ع) برسان.

سردار دل‌ها! داغ ما جاودانه است، اما راه مقاومتی که بنیان نهاده‌ای تا ظهور منتقم آل الله ادامه خواهد داشت، تنها به امید همان روز به مسیر مقاومت با صلابت سلیمانی‌ها ادامه خواهیم داد.

حاج قاسم! هرچند با نبودنت دلتنگ خواهیم شد، اما چه می‌شود کرد که این دنیا، دنیای فانی است و چه زیباست که عروج تو با شهد شیرین شهادت در راه حق رقم خورد. حال جوانان این مرز و بوم مدیون خون پاک تو هستند و قطعاً راه پرفروغت را محکم‌تر از قبل ادامه خواهند داد و مطمئناً انتقام سختی از دشمنان و قاتلانت خواهند گرفت.

راستی حاجی، به آیندگان خواهیم گفت، ساعاتی که مردم در استراحت و خواب بودند، سردار رشیدمان در خاکی غریب و به دور از خانه، مظلومانه به شهادت رسید تا تار مویی از سر مردمش کم نشود. خواهیم گفت، استکبار بویی از شرافت نبرده و ناجوانمردانه سرداری را از ما گرفت که جانش را برای حمایت از ناموس، وطن و خاک کشورش در طبق اخلاص گذاشت.

حاجی سلام ما را به شهدا برسان و شفاعتمان کن…

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.