کد خبر : 123959
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
-

ستاره پرسپولیس در آستانه محرومیت

ستاره پرسپولیس در آستانه محرومیت
وحید امیری با دریافت کارت زرد در دیدار مقابل فولاد به جمع بازیکنان سه کارته پرسپولیس ملحق شد.

به گزارش سورپرس؛ روز گذشته کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری دو بازیکنی بودند که از پرسپولیس کارت زرد گرفتند. این اولین کارت زرد فصل کمال بود اما وحید امیری پیش از این دو اخطار دیگر هم گرفته بود تا حالا سه کارته شود.

این فصل سروش رفیعی تنها بازیکنی بوده که با دریافت چهار کارت زرد، یک بازی از همراهی تیمش محروم بوده و حالا او با گذراندن محرومیت خود، آماده دیدار بعدی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک خواهد بود. مهدی ترابی نیز با گرفتن کارت قرمز یک بازی پرسپولیس را از دست داد.

نکته مهم اینکه حالا سروش با دریافت سه کارت زرد محروم خواهد شد و باید دید این ستاره فانتزی که به همراه ترابی خشن‌ترین بازیکن فصل پرسپولیس نیز هست، دوباره محروم خواهد شد یا خیر؟ البته با توجه به اینکه مهدی ترابی کارت قرمز خود را مستقیم دریافت کرده، بنابراین سه کارت زرد او پابرجاست و این بازیکن با دریافت اخطار بعدی محروم می‌شود.

گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، علیرضا بیرانوند و محمد عمری دیگر بازیکنان سه کارته پرسپولیس هستند که با اخطار بعدی، به حد نصاب یک جلسه محرومیت خواهند رسید. در این بین گولسیانی و بیرانوند در تمام دقایق لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کرده‌اند و حالا شاید رکورد آن‌ها بدین شکل شکسته شود.

مرتضی پورعلی‌گنجی و وحدت حنانوف بازیکنان دو کارته سرخپوشان محسوب می‌شوند و سعید صادقی، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی و میلاد سرلک نیز هر کدام یک اخطار گرفته‌اند.

سه کارته:
گئورگی گولسیانی، وحید امیری، علی نعمتی، مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و محمد عمری

دو کارته:
مرتضی پورعلی‌گنجی و وحدت حنانوف

یک کارته:
سعید صادقی، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی و میلاد سرلک

سروش رفیعی یک بار محروم شده و محرومیت بعدی با سه اخطار لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.