کد خبر : 83906
تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
-

ستاره مدنظر پرسپولیس را فراری دادند؟

ستاره مدنظر پرسپولیس را فراری دادند؟
رضا اسدی یکی از بهترین‌های پرسپولیس در دیدار با استقلال تاجیکستان بود که در خط میانی عملکرد امیدوار کننده‌ای از خود به جای گذاشت.

به گزارش سورپرس؛ پرسپولیس با اتمام بازی‌های فصل گذشته لیگ برتر، فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرد تا بازیکنان مورد نظر یحیی گل‌محمدی را جذب کند.

سرلیست سرمربی پرسپولیس در نقل و انتقالات رضا اسدی بود و این موضوع را به باشگاه متذکر شده بود.

این هافبک ۲۵ ساله که فوتبال خود را در سپاهان آغاز کرد و طی سالیان اخیر برای نفت تهران، سایپا و تراکتور به میدان رفت، پس از تجربه قهرمانی در جام حذفی همراه با سرخ‌پوشان تبریزی راهی اتریش شد و در یک فصل گذشته عضو باشگاه سن‌پولتن بود ولی نتوانست در اروپا موفق باشد. با این وجود مهره مورد نظر یحیی گل‌محمدی که خیلی هم روی جذب او اضرار داشت، رضا اسدی بود.

در همین ارتباط خبری به تازگی شنیدیم که می‌تواند در نوع خود قابل تأمل باشد. یکی از دوستانی که با بازیکنان برای پیوستن به پرسپولیس مذاکرات اولیه را انجام می‌داد ظاهرا خیلی دوست نداشت رضا اسدی به این تیم بیاید و دو مرتبه این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش را فراری داده بود! شنیدیم یک مرتبه رضا اسدی و مدیربرنامه‌هایش به یحیی گل‌محمدی اطمینان می‌دهند که بحث مالی مطرح نیست و برای امضای قرارداد به دفتر باشگاه می‌روند.

یحیی گل‌محمدی هم که با اسدی و مدیربرنامه‌هایش صحبت و اطمینان حاصل کرده بود در مواجهه با خبرنگاران گفت: «ما با توجه به شرایط باشگاه و وضعیت مالی که داریم بازیکنان را جذب می‌کنیم. الان هم با باشگاه صحبت کرده‌ام، فردا و پس فردا خبرهای خوبی می‌رسد. البته وضعیت مالی باشگاه خراب است ولی خوشبختانه همان طور که گفتم بازیکنان به عشق پیراهن پرسپولیس به این تیم می‌آیند و همین کار ما را کمی راحت‌تر می‌کند. تا آخر شب هم خبرهای خوبی می‌شنویم.»

خبرخوشی که همان رضا اسدی بود اما باز هم در کمال تعجب این بازیکن را فراری دادند! گویا خبر به گوش یحیی گل‌محمدی می‌رسد و سرمربی موفق پرسپولیس این مرتبه با تهدید مستقیم فرد خاطی (!) از باشگاه می‌خواهد به هر شکل ممکن اسدی را جذب کنند و در غیر این صورت تصمیم جدیدی خواهد گرفت.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دست دست کردن برای عقد قرارداد با رضا اسدی به خاطر ارتباط مطلوب همان فرد فراری دهنده هافبک مورد نظر یحیی گل‌محمدی با یک بازیکن هم پست او بوده است!

در نهایت اما با تذکر و تهدید یحیی گل‌محمدی قرارداد رضا اسدی بسته می‌شود تا در بازی با استقلال تاجیکستان به کمک تیم جدیدش بشتابد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.