کد خبر : 15039
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
-

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم خبرداد:

سامانه یکپارچه خوابگاهی در کشور مستقر می‌شود

سامانه یکپارچه خوابگاهی در کشور مستقر می‌شود
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: صندوق در صدد استقرار سامانه یکپارچه خوابگاهی در کشور است و انتظار دارد دانشگاه ها در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش سورپرس؛ ناصر مطیعی از اقدام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای تنظیم سند آمایش خدمات دانشجویی در کشور خبر داد.

وی با اشاره به بررسی های انجام شده درباره وضعیت ناهمگونی بین دانشگاه ها از نظر زیرساخت های رفاهی، تهیه سند آمایش خدمات دانشجویی را از ضروریات امروز خدمات رفاهی دانشگاه ها دانست و اظهار امیدواری کرد که تا اواسط سال آینده این سند آماده شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم گفت: رویکرد عدالت در توزیع امکانات همواره در دستور کار صندوق رفاه دانشجویان قرار دارد. ادعای عدالت هم سنگین و هم اجرای آن سخت است و عملیاتی کردن آن به ساز و کارهای  ویژه ی خود نیاز دارد.

وی افزود: سند آمایش خدمات رفاهی کشور می تواند کمکی بزرگ و اثربخش به عدالت محوری در توسعه زیرساخت های رفاهی در دانشگاه های مختلف داشته باشد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان یادآورشد: بیش از ۹۸ درصد اعتبارات صندوق صرف پرداخت وام و کمک به ارتقاء سراهای دانشجویی و آشپرخانه ها می شود.

وی ادامه داد: صندوق در صدد استقرار سامانه یکپارچه خوابگاهی در کشور است و انتظار دارد دانشگاه ها در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

مطیعی خاطرنشان کرد: از دیگر موارد قابل بحث نظارت بر خوابگاه های غیر دولتی است. همکاری مراجع و نهادهای نظارتی شهر و استان در نظارت بر این گونه خوابگاه ها در کنار نظارت شوراهای نظارت و ارزیابی شهرستان یکی از الزامات عملکرد صحیح در خوابگاههای غیردولتی و حقوق دانشجویان ساکن در آن است.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.