کد خبر : 107915
تاریخ انتشار : جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
-

ساماندهی کودکان کار نیازمند همگرایی

ساماندهی کودکان کار نیازمند همگرایی
سرپرست بهزیستی استان تهران با اشاره به وظیفه سازمان بهزیستی در ساماندهی کودکان کار و خیابان بیان کرد: واقعیت این است که این موضوع نیازمند همگرایی و نگاه جامع بین دستگاهی است که هر کسی آن بخش از سهمی که در اختیار دارد را برعهده گیرد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی، درخصوص تعداد کودکان کار و خیابانی در تهران بیان کرد: برای برخی از آسیب‌های اجتماعی نمی‌توان آمار متقنی ارائه داد زیرا تعداد آنها مدام درحال ریزش و رویش است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی برای ساماندهی کودکان کار و خیابان برنامه دارد، این پرسش را مطرح کرد که آیا این برنامه‌ها جامع و کامل هستند و از زمان آغاز اجرای این برنامه‌ها تمام این کودکان ساماندهی می‌شوند؟ اظهار کرد: واقعیت این است که این موضوع نیازمند همگرایی و نگاه جامع بین دستگاهی است که هر کسی آن بخش از سهمی که در اختیار دارد را برعهده گیرد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه سازمان بهزیستی یکی از دستگاه‌هایی است که باید در بحث کودکان کار وظیفه خود را ایفا کند، تاکید کرد: گروه‌ها و سازمان‌های دیگر نیز در زمینه ساماندهی کودکان کار و خیابان باید به ما کمک کنند. ضمن اینکه فراموش نکنیم باید تمام تلاش خود را داشته باشیم که مجموعه‌ها و گروه‌های مردمی نیز در این مسائل و موضوعات می‌توانند نقش‌آفرینی کنند و همه دستگاه‌ها از جمله سازمان بهزیستی باید نگاه مثبت و موثری داشته باشند.

زمانی در ادامه از گروه‌های مردمی و جهادی خواست تا برای حل ساماندهی کودکان کار و خیابان کنار این دستگاه قرار گیرند و برای رفع این مسئله گام بردارند.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.