کد خبر : 17338
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
-

سارق حرفه‌ای خودرو و منزل در اسلام‌آباد غرب دستگیر شد

سارق حرفه‌ای خودرو و منزل در اسلام‌آباد غرب دستگیر شد

فرمانده انتظامی اسلام‌آبادغرب از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و منزل در این شهرستان و کشف ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سورپرس، سرهنگ «سلیم سلیمی» روز دوشنبه اظهارداشت: پس از چند فقره شکایات مردمی مبنی بر سرقت از منزل و همچنین خودرو، قطعات و محتویات آن در روزهای ابتدایی سال، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی که رسیدگی به پرونده های شکایت مردمی را بررسی می کردند در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای شدند.

سرهنگ سلیمی تصریح کرد: کاراگاهان پس از کسب مجوز قضایی و اطمینان از حضور سارق حرفه ای در منزل اقدام نسبت به ورود اقدام و موفق به دستگیری این فرد در عملیاتی غافلگیرکننده شدند.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب ادامه داد: سارق دستگیر شده هرچند در بازجویی های ابتدایی ارتباط خود را با هرگونه سرقت انکار کرد اما در ادامه بازجویی های فنی و تخصصی پلیس آگاهی لب به اعتراف گشوده و از ارتکاب ۲۲ فقره سرقت در سطح شهرستان خبر داد.

وی گفت: این سارق در بازجویی ها اعتراف کرد با زیرنظر گرفتن خانه های خالی و همچنین خودروهایی که از تجهیزات ایمنی لازم برخوردار نبوده از غفلت مالکان آنها سوء استفاده و اقدام به سرقت می کرده است.

سرهنگ سلیمی یادآوری کرد: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه سارق حرفه ای، مقدار زیادی لوازم سرقتی منزل و همچنین قطعات و محتویات خودروهایی که مورد دستبرد واقع شده بودند، کشف شد.

رییس پلیس اسلام آبادغرب در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضایی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد تحت هیچ شرایطی منزل و خودروی خود را بدون تجهیزات ایمنی لازم حتی برای لحظاتی کوتاه ترک نکنند.

انتهای پیام/٢٣۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.