کد خبر : 81509
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
-

زمین‌های چمن ورزشی محلات شمال تهران نوسازی شد

زمین‌های چمن ورزشی محلات شمال تهران نوسازی شد
زمین های چمن ورزشی محلات شمال تهران با هدف استفاده بهینه از فضاهای موجود شهری و در راستای توسعه و نهادینه شدن فرهنگ ورزش بین جوانان و نوجوانان، نوسازی و ساماندهی شد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، کاظم دستگردی مدیر اداره ورزش معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: زمین‌های روباز و چمن مصنوعی محلات می‌توانند ایفاگر نقش مهمی در توسعه ورزش بین نوجوانان و جوانان باشند بر همین اساس ۳ هزار متر مربع زمین چمن مصنوعی و روباز محلات شمال تهران در قالب پروژه های فرهنگی اجتماعی و توسعه فضاهای فرهنگی – ورزشی در شمال تهران ساماندهی شد.

وی افزود: فضاهای ورزشی منطقه یک نیازمند اقدامات موثر و بهینه جهت توسعه و ساماندهی بوده است لذا در این راستا نسبت به نوسازی و ساماندهی ۳ زمین چمن ورزشی در محلات کاشانک، بوکان و چیذر جهت استفاده شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان اقدام شد.

دستگردی خاطر نشان ساخت: زمین های ورزشی روباز محلات بر اساس اولویت ها، ظرفیت و همچنین جمعیت ساکن برای استفاده جوانان احداث شده و با توجه به رویکرد محله محوری همزمان با تدوین سند توسعه محلات و شناسایی فرصت ها و نیازها توسعه فضاهای ورزشی در دستور کار قرار گرفت و امکاناتی مهیا شد تا شهروندان با کمترین هزینه و امکانات، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.