کد خبر : 20880
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
-

زالی: اقدامات شهرداری در مقابله با کرونا بی نظیر بود

زالی: اقدامات شهرداری در مقابله با کرونا بی نظیر بود
فرمانده مقابله با کرونای استان تهران گفت: اقدامات شهرداری تهران و شورای شهر در مقابله با کرونا بی نظیر است و امیدواریم با همکاری بیشتر بتوانیم نسبت به مهار هر چه سریعتر کرونا در پایتخت اقدام کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس، دکتر علیرضا زالی فرمانده مقابله با کرونای استان تهران در دیدار با محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش و سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با بیان مطلب فوق اقدامات شهرداری را در مقابله با کرونا در تهران بی نظیر عنوان کرد و با اشاره به اجرای طرح غربالگری کرونا با کمک شهرداری در تهران اظهار داشت: ما در شرایطی قرار داریم که همچنان نیازمند کمک شهرداری تهران هستیم و امیدواریم این کمک ها ادامه داشته باشد.

زالی ادامه داد: در این مدت تلاش کردیم با اتکا به دانش روز دنیا و بومی سازی آنها نسبت به تولید کیت های تشخیص کرونا اقدام کنیم که در هفته های آینده خبرهای خوبی در این زمینه برای مردم خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری تهران علیرغم مشکلات شدید مالی، از همان ابتدای شیوع کرونا در کنار وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا بودند، به ارائه یک طرح شش بندی برای مقابله با کرونا در تهران پرداخت و افزود: با توجه به ساختار محله محوری که در شهرداری تهران وجود دارد مدیریت شهری این توانایی را دارد تا با اتکاء به ظرفیت سراهای محلات به وزارت بهداشت در راستای پایش سلامت شهروندان در مقابله با شیوع کرونا کمک کند.

شهردار منطقه یک نیز با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با کرونا گفت: در منطقه یک سه بیمارستان شهدای تجریش، مسیح دانشوری و طالقانی که قطب مقابله با کرونا در تهران هستند، وجود دارد که برهمین اساس از همان روز اول شهرداری منطقه خدمات رسانی ویژه به آنها را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۲۰ هزار بطری آبمیوه تازه به ۲۴ مرکز درمانی ارسال می‌شود، گفت: همچنین کارگاه‌های تولید ماسک و گان در سوله مدیریت بحران و ورزشگاه شهرداری منطقه یک و در کنار بقاع متبرکه و سرای محلات ۲۷ گانه شمال تهران فعال شده است.

موسوی با تاکید بر کمک مومنانه و همدلانه به شهروندان نیازمند تاکید کرد: برای ارتقاء نشاط در بیمارستان ها گروه های موسیقی زنده به این مراکز مراجعه و موسیقی زنده اجرا می‌کنند و همچنین باید اعلام کنم که سبزپوشان شهرداری و خادمان شهر در کنار مدافعان سلامت در سطح شهر فعال هستند.

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.