کد خبر : 28880
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
-

رییس دانشگاه شهید بهشتی درگذشت دکتر نادری را تسلیت گفت

رییس دانشگاه شهید بهشتی درگذشت دکتر نادری را تسلیت گفت
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در پیامی درگذشت شهیدخدمت دکتر غلامحسین نادری استاد گروه ارولوژی دانشگاه تهران را به خانواده ایشان، شاگردان، جامعه پزشکی و دانشگاهیان تسلیت گفت.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دکتر علیرضا زالی در پیامی خطاب به دکتر عباسعلی کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران شهادت دکتر غلامحسین نادری استاد گروه ارولوژی که در حین خدمت به بیماران در بیمارستان دکتر شریعتی، به لقاء الله پیوست را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

اناللّه و اناالیه راجعون

فقدان پروفسور غلامحسین نادری پدر پیوند کلیه بیمارستان شریعتی تهران که در راه خدمت به بیماران بستری در اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید موجب تاثر و تالم جامعه پزشکی و سلامت شد.

اینجانب هجران جانکاه این استاد شریف و گرانقدرگروه ارولوژی دانشگاه و جراح نام آشنای جهان درپیوند کلیه را به خانواده محترم ایشان، شاگردان ارجمند، دانشگاهیان گرامی، جامعه پزشکی ایران و خصوصا همکاران ایشان در بیمارستان دکتر شریعتی تسلیت عرض می نمایم.

 امیدوارم خدای قادر و متعال روح مهربان این شهید بزرگوار را به پاس آرامشی که همواره به دیگران هدیه می داد در آغوش امن و آرام خویش به شادمانی ابدی مهمان فرماید.

از خداوند بزرگ برای آن مرحوم  رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی، همکاران و شاگردان ایشان صبر و بردباری مسئلت دارم.

دکتر علیرضا زالی

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در تهران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

بنابراین گزارش، پروفسور غلامحسین نادری پدر پیوندکلیه بیمارستان شریعتی تهران در راه خدمت به بیماران بستری در اثر ابتلا به بیماری کرونا در گذشت. ایشان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ازبنیان گذاران بخش پیوند بیمارستان دکتر شریعتی بودند که تاکنون بیش از ۲۵۰۰ پیوند کلیه موفق درکشورانجام داده و طی سالیان خدمت درکشور خدمات پزشکی فراوانی نظیر؛ تربیت شماری از پزشکان و جراحان، انجام جراحی ودرمان رایگان ورسیدگی به خانواده های بیماران فرودست را درپرپرونده کاری درخشان خود به یادگار گذاشتند.

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.