کد خبر : 73863
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
-

به مناسبت روز ملی «محیط‌‌ بان» صورت می گیرد؛

رونمایی از یادمان شهدای محیط‌ بان در پایتخت

رونمایی از یادمان شهدای محیط‌ بان در پایتخت
به مناسبت میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا(ع) و روز ملی «محیط بان» صبح فردا دیوار‌نگار "شهدای محیط بان" رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ ۱۱ذی القعده ۱۴۳۷ و روز میلاد خجسته علی ابن موسی الرضا(ع) که به نام ضامن آهو و روز محیط‌ بان مزین شده است، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش های محیط‌بانان عزیز که حافظان راستین عرصه ها و مواهب لایزال الهی هستند و به عنوان پاسداران طبیعت با عشق و علاقه از عرصه های طبیعی، زیست بوم های حیات بخش گونه های جانوری و گیاهی و ارزش های تنوع زیستی حراست و حفاظت می‌نمایند، تقدیر و تشکر نماییم.

به همین منظور اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با همکاری شهرداری منطقه ۱۶، همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا(ع) و روز محیط‌ بان از دیوارنگار «شهدای محیط بان»که با حمایت و طراحی سازمان زیباسازی طراحی و به تصویر کشیده شده است، رونمایی خواهد کرد.

 

آیین رونمایی از یادمان شهدای محیط بان، صبح فردا (چهارشنبه ۲ تیرماه) و با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهردار منطقه ۱۶، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران و فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست برگزار و از تعدادی محیط بان استان تهران تقدیر خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.