کد خبر : 122635
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
-

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

روز سخت استقلال و پرسپولیس/ جدال چند تیم برای گرفتن یک جایگاه

روز سخت استقلال و پرسپولیس/ جدال چند تیم برای گرفتن یک جایگاه
هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رقابت در بین مدعیان را برای ماندن در جنگ قهرمانی به همراه دارد.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛ هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز پنجشنبه با برگزاری شش دیدار ادامه پیدا می‌کند که روز گذشته دو تیم فولاد و هوادار موفق به کسب برد اقتصادی مقابل رقیبان خود شدند.

آلومینیوم اراک در خانه مقابل فولاد شکست خورد و هوادار به پیروزی برابر ذوب آهن رسید تا این دو تیم همسایه یکدیگر در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر شوند.

نبرد تبریز با سوز قهرمانی

در یکی از مهمترین بازی‌های امروز، تراکتور مقابل استقلال تهران از ساعت ۱۴ در تبریز صف آرایی خواهد کرد.

دو تیم در حالی در سرمای شهر تبریز به مصاف همدیگر می‌روند که سه امتیاز این بازی می‌تواند آنها را برای ادامه ادعای قهرمانی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر آماده کند. شاگردان ریکاردو ساپینتو در استقلال میزبان تیمی می‌شود که با تغییر در رأس کادر فنی خود دنبال بهبود جایگاهش است. آبی پوشان پایتخت برای اینکه با پرسپولیس صدرنشین دچار اختلاف امتیاز فاحش نشوند باید از تبریز دست پر برگردند.

از سوی دیگر شاگردان «پاکو خمس» برای بازگشت به جمع قول‌های مدعی قهرمانی نیاز اساسی به سه امتیاز بازی خانگی با استقلال دارد. همچنین تقابل کاوه رضایی که برای این دیدار آماده بازی کردن است با تیم سابقش استقلال می‌تواند چشم هواداران فوتبال را از پای تلویزیون به خود خیره کند. باید دید برنده جدال دو مربی خارجی با فلسفه‌های متفاوت فوتبالی در قلب لیگ برتر ایران چه فرجامی را به همراه خواهد داشت.

 

سپاهان دنبال جبران

تیم فوتبال سپاهان اصفهان میزبانی مس کرمان را در هفته پانزدهم بر عهده خواهد داشت. سپاهان که قبل از این بازی با ۲۴ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد چاره‌ای جز بردن مس نخواهد داشت. شاگردان ژوزه مورایس در سپاهان باخت بدی را مقابل پیکان تجربه کردند تا حالا برای جنگیدن در مسیر قهرمانی فکری جز سه امتیاز بازی با مس نداشته باشند. مس کرمان هم برای خروج از منطقه بحرانی سقوط باید دست پر از اصفهان برگردد در غیر این صورت کرمانی‌ها روزگار سختی را در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتری خواهند داشت.

پرسپولیس دنبال سایه جام

تقابل پرسپولیس با نساجی مازندران یکی دیگر از مهمترین بازی‌های امروز است. حمید مطهری پس از جدایی از جمع مربیان مورد اعتماد یحیی گل محمدی در پرسپولیس توانست نتایج خوبی را با نساجی کسب کند. حالا او همراه با بازیکنان قدیمی پرسپولیس همچون علیرضا حقیقی، علیرضا ابراهیمی، علی شجاعی و محمد شریفی دنبال خلق شگفتی مقابل پرسپولیس است. از سوی دیگر پرسپولیس برای رسیدن به امتیاز ۳۲ و خیال راحت قهرمانی در نیم فصل از نساجی پذیرایی می‌کند تا یحیی یک گام دیگر به مهمترین هدف مربیگری خود در فصل جاری برسد.

باید دید آیا پرسپولیس سایه خود را روی جام قهرمانی می‌اندازد یا غفلت این تیم با کسب امتیاز استقلال در تبریز همراه خواهد شد و رنگ زمینه جام تغییر خواهد کرد.

روز سخت استقلال و پرسپولیس/ جدال چند تیم برای گرفتن یک جایگاه

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.