کد خبر : 26385
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
-

روزهای خوب بورس در هفته آخر خرداد

روزهای خوب بورس در هفته آخر خرداد
شاخص بورس و اوراق بهادار در چهارمین هفته خرداد روز‌های خوبی را سپری کرد و با رسیدن به پله یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش سورپرس، بررسی شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته آخر خرداد ماه نشان می دهد که بازار بورس روزهای خوبی را پشت سر گذاشته است.

در اولین روز از چهارمین هفته خرداد ماه شاخص با رشد ۳۶ هزار و ۱۲۸ واحدی به پله یک میلیون و ۱۸۹ هزار واحدی رسید.

در معاملات ۲۴ خرداد ماه تعداد یک میلیون و ۲۷۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۹۹ هزار و ۷۸ میلیارد ریال در بیش از ۷ میلیون و ۷۱۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

دومین روز هفته شاخص روز خود را با روند نزولی آغاز کرد و با اُفت ۴ هزار و ۴۸۱ واحدی به پله یک میلیون و ۱۸۵ هزار واحدی رسید.

در تاریخ ۲۵ خرداد شاخص با تعداد یک میلیون و ۱۸۵ هزار سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۵۷ هزار و ۸۱۴ میلیارد ریال در بیش از ۱۳ میلیون و ۵۴۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات ۲۶ خرداد ۹۹ دوباره شاخص روند صعودی به خود گرفت و با رشد ۱۴ هزار و ۶۹۸ واحدی پله یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی را فتح کرد.

در معاملات سومین روز هفته یک میلیون و ۵۵۴ هزار سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۳۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص بورس در معاملات ۲۷ خرداد ۹۹ با رشد ۲۹ هزار و ۶۰۴ واحدی به پله یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحدی رسید و با رکورد جدیدی در بازار سرمایه مواجه شد.

در معاملات چهارمین روز هفته تعداد یک میلیون و ۴۲۳ هزار سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۲۴ هزار و ۲۸۸ میلیارد ریال در بیش از ۸ میلیون و ۱۱۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

میانگین شاخص بورس و اوراق بهادار در چهارمین هفته خرداد ماه با درنظر گرفتن ۴ روز کاری رقم یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را نشان می‌دهد.

کمترین رقم شاخص بورس دمربوط به ۲۵ خرداد با رقم یک میلیون و ۱۸۵ هزار واحد بوده و بیشترین رقم شاخص نیز با رقم یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحد در تاریخ ۲۷ خرداد ۹۹ رقم خورده است.

نگاه اجمالی به نمودار هفتگی شاخص بورس نشان می دهد که شاخص اولین روز هفته را با روند صعودی آغاز کرد و پس از اُفت اندک در دومین روز هفته دوباره روند صعودی به خود گرفت و با شیب نسبتا تندی هفته را به پایان رساند.

شاخص در حالی به روز‌های پایانی فصل بهار ۹۹ نزدیک می‌شود که این بازار از ابتدای امسال تاکنون با بازدهی ۱۲۵درصدی روبرو بوده است.

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.