کد خبر : 60418
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
-

«روحانی» با عملکرد ضعیف مردم را مایوس کرد

«روحانی» با عملکرد ضعیف مردم را مایوس کرد
یک استاد علوم سیاسی گفت: مأیوس شدن مردم نتیجه عملکرد «روحانی» و تیم او بوده است.

به گزارش سورپرس؛ صادق کوشکی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در رابطه با بخشی از سخنان رئیس جمهور پیرامون مأیوس شدن مردم از مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: به عقیده من، اگر می‌خواهیم مشارکت قابل توجهی داشته باشیم کافی است از همین امروز تا زمان انتخابات آقای روحانی، هیچ کار خاصی انجام ندهند، مخصوصاً اینکه صحبت نکنند و به تعطیلات بروند.

وی عنوان کرد: لازم نیست آقای روحانی هیچ اقدامی انجام دهند. قطعاً همه مردم در این شرایط هم حس بهتری پیدا می‌کنند و هم اوضاع بهتر می‌شود و در نتیجه آن مشارکت بالا می‌رود.

این استاد علوم سیاسی خاطرنشان کرد: تخصص آقای روحانی و گروهشان در اقدامات تخریبی است. اقداماتی که اقتصاد، معیشت و آرامش مردم را به هم بریزد. ایشان همچنین در گفتن عباراتی که موجب به هم ریختن ثبات جامعه شود تخصص دارند.

کوشکی ادامه داد: به همین دلیل بهترین اقدام این است که آقای روحانی ۳ ماه به تعطیل بروند و قطعاً همه مردم ایران راضی هستند که ایشان سه ماه سخنی نگویند و کاری نکنند، قطعاً اوضاع بهبود پیدا خواهد کرد. آرامش به جامعه بر می‌گردد و اقتصاد ثبات پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مأیوس شدن مردم نتیجه ۷ سال تدبیر و امید آقای روحانی و تیمش بوده است، گفت: بعید می دانم در ایران اگر از عامه مردم این سوال پرسیده شود، پاسخی جز این داشته باشند.

این استاد علوم سیاسی تصریح کرد: ما رئیس جمهوری به نام رجایی داشتیم که هنوز پس از سی و چند سال همه مردم شیفته ایشان هستند و از او به نیکی یاد می‌کنند. مردم ما مردم قدرشناسی هستند و اگر کسی به آنها خدمت کند قدرش را می‌دانند و برخی صحبت‌های آقای روحانی اهانت به مردم است. اگر کسی به مردم خدمت نکند نباید توقع محبت از مردم داشته باشند.

مردم از رئیس جمهور دو چیز می‌خواهند. یکی خدمت و دیگری صداقت. حتی اگر رئیس جمهور امکان خدمت نداشته باشد اما با مردم صادق باشد مردم می‌پذیرند. وقتی روسای جمهور صداقت را کنار می‌گذارند و منت را همراه خدمت خود می‌کنند طبیعی است که مردم هم به همین تناسب با آنها برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.