کد خبر : 65234
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
-

رفع فاصله حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کشوری و لشکری

رفع فاصله حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کشوری و لشکری
نائب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش ۱۳۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، شکاف موجود بین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کشوری و لشکری تا حد زیادی از بین رفت.

به گزارش سورپرس؛ حسن نوروزی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی افزایش حقوق ۱۳۰ درصدی را برای بازنشستگان این سازمان در سال جاری اعمال کرده است، گفت: تلاش‌های سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه تورم و مشکلات اقتصادی کشور به بازنشستگان فشارهای زیادی وارد می‌کند، گفت: تلاش کردیم سطح حقوق‌ها افزایش پیدا کند تا رضایتمندی بازنشستگان از سازمان تأمین اجتماعی ارتقا یابد.

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان تأمین اجتماعی با این میزان افزایش، شکاف موجود بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری و لشکری را از بین برد.

نوروزی ادامه داد: در حال حاضر تفاوتی میان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و بازنشستگان کشوری و لشکری وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه متناسب سازی به قطع یقین، شکاف درآمدی را کم و حس تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران را احیا کرد، گفت: این موضوع، رضایتمندی بسیاری از بازنشستگان و مستمری بگیران را به همراه داشت و امیدواریم با ادامه این روند توسط مسئولان، شیرینی کام این افراد تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.