کد خبر : 54948
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
-

رد صلاحیت دو چهره شناخته شده در انتخابات فدراسیون فوتبال

رد صلاحیت دو چهره شناخته شده در انتخابات فدراسیون فوتبال
شنیده می‌شود صلاحیت ۲ چهره شناخته شده در انتخابات فدراسیون فوتبال تایید نمی‌شود.

به گزارش سورپرس به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ قرار است انتخابات فدراسیون فوتبال ۱۰ اسفند برگزار شود و ۵ نفر نیز برای تصدی پست ریاست این فدراسیون با هم رقابت می‌کنند، اما این انتخابات حواشی‌ای دارد که از مدت‌ها پیش آنرا تحت تاثیر قرارد داده و کماکان هم ادامه دارد.

پس از اینکه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نسبت به ثبت نام اعضای هیات رئیسه کنونی فدراسیون فوتبال در انتخابات واکنش نشان داد و اعلام کرده این نفرات به علت اهمال در قراداد ویلموتس پاید پاسخگو باشند و شایسته حضور در انتخابات نیستند، برخی مسئولان فدراسیون مثل حجه السلام علیپور (مسئول نظارت، بازرسی و صیانت از سلامت فوتبال) به این اظهارات واکنش نشان دادند و گفته شد: اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه دهند انتخابات فدراسیون ذیل اساسنامه مصوب و برابر قانون و مقررات تصویبی بررسی، پیگیری و اعمال شود.

حالا شنیده می‌شود صلاحیت ۲ نفر از نامزد‌های فدراسیون فوتبال که با توجه به روابطی که در مجمع دارند از شانس زیادی هم برای پیروزی در انتخابات برخوردار هستند، رد می‌شود و آن‌ها حق حضور در انتخابات را ندارند.

البته این دو نفر با استفاده از شرایط کنونی و عنوان کردن این موضوع که در صورت رد صلاحیت به فیفا شکایت می‌کنیم و فوتبال تعلیق می‌شود سعی دارند با فشار به مسئولان ذی ربط در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.