کد خبر : 18026
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
-

ربیعی: به تحریم و کرونا نه بگوییم

ربیعی: به تحریم و کرونا نه بگوییم
سخنگوی دولت گفت: به تحریم و کرونا نه و به آینده‌ای بهتر و سالی با گذار از بحران‌ها و ایجاد جامعه‌ای موفق آری و سلام بگوییم.

به گزارش گزارش سورپرس،  علی ربیعی روز سه شنبه در صفحه اینستاگرامی خود در پیامی درباره روز ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران نوشت: امسال در شرایطی ۱۲ فروردین روز تاسیس جمهوری اسلامی را برگزار می‌کنیم که بیش از هر زمان دیگر به احیای روح «همه باهم» که در آن روزها روح مسلط جامعه بود، نیاز داریم. در آن زمان، «جمهوریتی رفراندم بنیاد» شکل گرفت. آن روز همه ملت با همه تنوع خود؛ اقوام مختلف، مذاهب، ادیان و مرام‌های سیاسی با سبک‌های گوناگون زندگی حضور داشتند. امروز نیز به «همه با هم» متفاوت نیازمندیم. بدون اعتماد و در کنار هم بودن، عبوری کم یا بی‌مخاطره از بحران‌های متفاوت حاصل نمی‌شود.

آن روز، دنیای کهن و سنت‌های غلبه‌یافته سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را پشت سر گذاشتیم و وارد عصر جمهوریت اسلام شدیم. امروز هم باید خودمان را منطبق با الزامات یک مبارزه نوین بکنیم.

سخنگوی دولت در پیام خود یادآور شده است: در ۱۲ فروردین ۱۳۹۹، با دو پدیده آزاردهنده تحریم و کرونا مواجهیم. در مقابله با پدیده تحریم، نیاز به اعتراض واحد و کنش جمعی برای عقب راندن آن و در مقابل کرونا نیازمند یک عقلانیت جمعی، سختکوشی همگانی، مدارای بزرگ و تغییر در سبک‌های زیستی از شیوه حکمرانی تا زیست اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

وی در این پیام تاکید کرد: آن روز به جمهوری اسلامی آری گفتیم و امروز باید با تایید یک «جمهور متحد، همدل و در کنار یکدیگر» به تحریم و کرونا نه و به آینده‌ای بهتر و سالی با گذار از بحران‌ها و ایجاد جامعه‌ای موفق آری و سلام بگوییم.

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.