کد خبر : 120215
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
-

راه اندازی فرهنگسرای منتظر در مصلی امام خمینی(ره)

راه اندازی فرهنگسرای منتظر در مصلی امام خمینی(ره)
همزمان با هفته بسیج، برنامه های فرهنگی، هنری، خدماتی و ورزشی با عنوان "فرهنگسرای منتظر" ، جمعه چهارم آذرماه سالجاری توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده در جوار محل برپایی نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) به اجرا در می آید.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، پانزده برنامه برنامه فرهنگی، هنری، خدماتی و ورزشی در قالب مسابقات، بازی و سرگرمی، فعالیتهای ایستگاهی و نمایشگاهی با عنوان “فرهنگسرای منتظر” در محل برپایی نماز جمعه تهران که از این هفته در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود به اجرا در می آید.

براساس این خبر، اهدای “کتابِ مَن” با عنوان “خط سفید” با ویژگی درج اسم کودک به عنوان شخصیت اصلی داستان، مسابقه هوش چین نماز و گرفتن عکس یادگاری با نماد جشنواره “ایران پیروز” ویژه بازیهای جام جهانی، نمایشگاه عکس و همچنین عکس یادگاری برای مخاطبان با نماد “هفته بسیج” از جمله برنامه های فرهنگسرای منتظر است.

این خبر می افزاید: مسابقه رنگ آمیزی نقاشی با موضوعات جام جهانی فوتبال و هفته بسیج، مسابقه چیدمان تصویر امام خمینی(ره) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و اهدای جوایز به برندگان، مسابقه اوریگامی (کاغذ و تا) و گریم صورت کودکان با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی از دیگر برنامه های فرهنگسرای منتظر است.

بنابراین گزارش ؛ مسابقه مار و پله با موضوعات اخلاقی، بازیهای رومیزی، فوتبال دستی و ارائه خدمات جهادی نیز به شرکت کنندگان در نماز جمعه ارائه می شود.

همچنین در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی نیز علاوه بر ثبت نام رایگان کتابخانه ها، نمایشگاه کتاب در گردش نیز با امکان اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و هدیه دادن آن کتاب به دوستان و دیگران، علاوه بر اینکه فرصتی برای دریافت کتاب بدون هزینه است، می توانیم کتاب بخوانیم و به دیگران هدیه کنیم.

راه‌اندازی فرهنگسرای منتظر در مصلی امام خمینی(ره)

دبیرخانه فرهنگسرای منتظر با ارائه فعالیتها و برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و خدماتی در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار در فرهنگسرای اخلاق واقع است که با همکاری مدیریت های فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه و فرهنگسراهای خاص در طول سال در جوار محل برپایی نماز جمعه اجرا می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.