کد خبر : 58336
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
-

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد سازمان بیمه سلامت عنوان کرد؛

راه‌اندازی سامانه جامع رسیدگی به شکایات بیمه‌شدگان در اسفند ماه

راه‌اندازی سامانه جامع رسیدگی به شکایات بیمه‌شدگان در اسفند ماه
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران از راه‌اندازی سامانه جامع رسیدگی به شکایات بیمه‌شدگان این سازمان دراسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ علی عادل عابدی نژاد بیان کرد: در گذشته بیمه شدگان به صورت تلفنی یا با مراجعه به ادارات کل سازمان بیمه سلامت شکایات خود را مطرح می‌کردند که برای انسجام بخشی و رسیدگی دقیق به این موضوع از سه ماه گذشته سامانه جامع رسیدگی به شکایات به صورت پایلوت در سه استان تهران، گیلان و مرکزی آغاز شد که پس از رفع نواقص، بازخوردها و آموزش کارشناسان مرتبط رسیدگی به شکایات ادارات کل استانی، در اسفند ماه رونمایی خواهد شد.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بیمه‌شدگان علاوه بر این سامانه می‌توانند از طریق سامانه ۱۶۶۶ نیز شکایات خود را اعلام کنند که به محض وصول شکایات به واحدهای مربوطه ارجاع شده و رسیدگی‌های لازم انجام می‌شود.

عابدی نژاد با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۷۲۳ شکایت مردمی از سوی اداره کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران رسیدگی شده است، بیان کرد: به منظور اقدامات پیشگیرانه تمام شکایات مطرح شده در تمام ادارات کل استانی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد تا راهکارهای لازم برای کاهش و رفع مشکلات به واحدهای مربوطه ارائه شود.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: این سازمان علاوه بر رسیدگی به شکایات ادارات کل و ستاد، شکایات مرتبط با سایر شرکت‌های زیرمجموعه از جمله شرکت آتیه سازان حافظ را نیز پیگیری می‌کند تا در نهایت با این اقدامات شاهد کاهش مشکلات و شکایات باشیم.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.