کد خبر : 74014
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
-

دیدگاه‌های مخرب خانم‌ها درباره شوهرشان

دیدگاه‌های مخرب خانم‌ها درباره شوهرشان
بعضی از خانم‌ها قبل از ازدواج یا حتی در شروع زندگی مشترک، دیدگاه‌ها و نظراتی درباره شوهرشان دارند که گاه از تجربه افراد دیگر سرچشمه می‌گیرد و گاه تخیلات و پرورش یافته ذهن خودشان است.

به گزارش سورپرس؛ گاهی این ایده‌ها و نظرات به بهبود زندگی کمک می‌کند و گاهی برای زندگی مشترک مخرب هستند؛ در ادامه چهار دیدگاه مخرب زنانه در زندگی مشترک را بررسی کرده‌ایم.

۱- مردها لایق حمایت و ‌توجه نیستند
نمی‌گوییم که همه مردهای جهان، آن‌قدر منطق و انصاف دارند که همه حمایت‌ها و کمک‌‌های‌تان را درک کنند و همیشه آن‌ها را در ذهن داشته باشند اما می‌گوییم اگر با مردی شایسته ازدواج کرده‌ باشید، می‌توانید مطمئن باشید که او کوچک‌ترین همدلی‌های شما را می‌بیند و همیشه آن‌ها را در ذهنش نگه می‌دارد.

۲- شوهر خوب، بحث نمی‌کند
بسیاری از خانم‌ها، بحث و دعوا را نقطه پایانی خوشبختی‌شان می‌دانند. خیلی از آن‌ها به دلیل چنین تفکری اختلاف نظر‌شان را در دل‌شان نگه می‌دارند و می‌خواهند با سکوت‌شان جلوی بحث را بگیرند. یک زوج خوشبخت می‌توانند اختلافات‌شان را به راحتی با هم در میان بگذارند و حتی برای موضوعاتی که ارزش حیاتی برای‌شان دارد، بجنگند و پیروز شوند. یک زوج ایده‌آل روی یک خط صاف پرلبخند زندگی نمی‌کنند. آن‌ها به اختلاف نظر هم برمی‌خورند و گاهی از هم دلخور می‌شوند، اما تفاوت‌شان با دیگران این است که با هوشمندی از پس چنین مسائلی برمی‌آیند و به جای دلخوری‌های بی‌مورد، از این بحث‌ها درس می‌گیرند.

۳- همه مسئولیت‌های زندگی با مرد است
در بسیاری از خانواده‌ها، مسئولیت‌های مالی و بسیاری از وظیفه‌های دیگر بر عهده مردان است اما این موضوع نباید باعث شود که با بی‌خیالی، خودتان را به حاشیه ببرید و فقط ناظر تلاش‌های او باشید. قرار نیست شما مثل دیگران زندگی کنید بلکه می‌توانید با تفاهم و بدون ترس از قضاوت دیگران، در همه بخش‌های این زندگی سهیم شوید و تنها برای آرامش بیشتر و کمتر کردن تنش‌ها تلاش کنید.

۴- باید به خاطر من هرکاری بکند
درست است که عشق قدرت می‌آورد، اما قرار نیست از مرد زندگی‌تان، به دلیل عاشق شدن، یک فرد ضعیف و زیردست بسازید. بسیاری از زن‌ها گمان می‌کنند اگر مردی عاشق‌شان باشد، به خاطر آن‌ها همه پل‌های پشت سرش را خراب می‌کند و به هیچ چیز دیگری جز فرد مورد علاقه‌اش توجه نمی‌کند. بیشتر زن‌ها با چنین تفکری، همسرشان را در معرض آزمایش‌های سخت قرار می‌دهند و به او می‌گویند اگر مرا دوست داری، باید هرچه را که می‌خواهم، انجام دهی اما واقعیت این است که چنین مردی، یک مرد عاشق نیست بلکه فردی ضعیف، بی‌پناه و منفعل است. یک عاشق واقعی هرگز به خاطر حسش از اصول و منطقش نمی‌گذرد بلکه سعی می‌کند حسش را با عقلانیت همراه کند و از این راه به پیشرفت بهتر آن کمک می‌کند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.