کد خبر : 73290
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
-

دیدار بایدن و پوتین بدون نشست خبری برگزار شد

دیدار بایدن و پوتین بدون نشست خبری برگزار شد
رئیسان جمهور روسیه و آمریکا در اوج اختلافات، در ژنو سوئیس دیدار کردند.
به گزارش گروه بین الملل سورپرس، در پایان این دیدار از نشست مطبوعاتی مشترک، خبری نبود. آمریکایی‌ها با شناخت کامل از نقاط ضعف متعدد جو بایدن ترجیح دادند، نشست خبری مشترک بایدن و پوتین برگزار نشود. رئیس جمهور آمریکا گفت: در دیدار با پوتین، مدت زمان زیادی را به گفتگو درباره حملات سایبری پرداختیم. جوبایدن افزود: آخرین چیزی که پوتین می‌خواهد، آغاز یک جنگ سرد است.

رئیس جمهور روسیه هم با اشاره به مسائل انباشته شده در روابط مسکو – واشنگتن گفت: یک‌جانبه‌گرایی آمریکا را تحمل نخواهیم کرد. ولادیمیر پوتین افزود: سخت است بگوییم، روابط مسکو با واشنگتن بهبود خواهد یافت. پوتین تاکید کرد: روسیه در چارچوب تهدید‌های موجود عمل می‌کند. رئیس جمهور روسیه همچنین گفت: به بایدن گفتم، شما با پهپادهایتان غیرنظامیان را در منطقه هدف می‌گیرید و با گستاخی، این کشتار را اعلام می‌کنید؛ اکنون ما قاتل هستیم یا شما؟

پوتین گفت: به بایدن گوشزد کردم، آیا فکر می‌کنید، کشتن کسی که برای جنگ وارد نشده و حامل پیام صلح بوده، شهامت است؟ آیا چنین اقدامی نشان از هرج‌ومرج در نظام بین‌الملل نیست؟ رئیس جمهور آمریکا چندی پیش پوتین را قاتل توصیف کرده بود.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.