کد خبر : 73523
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
-

با مشارکت شهروندان؛

دومین کوچه دوستی در محله اسلام آباد منطقه ۲ نقاشی شد

دومین کوچه دوستی در محله اسلام آباد منطقه ۲ نقاشی شد
سر پرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: دومین کوچه ی دوستی با مشارکت شهروندان درمحله  اسلام آباد اجرایی شد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،کاظم داودی با اعلام این خبر گفت: طرح “کوچه دوستی” در راستای اجرای طرح ساماندهی رود دره اوین درکه، اسلام آباد (نیایش) و با هدف ترویج فرهنگ مشارکت برای رسیدن به توسعه محلی دریک نظام اجتماعی مطلوب، کاهش چالش ها و آسیب های شهری در محدوده اسلام آباد اجرایی شده است.

وی افزود:اجرای طرح کوچه دوستی از جمله پروژه های کوچک مقیاس است که ابتدا در محله فرحزاد آغاز شد و  در محله اسلام آباد به عنوان دومین کوچه با پشت سر گذاشتن مراحل تسهیلگری و احداث دو زمین بازی ، پس از تهیه طرح نهایی برای جداره‌ها و جلب رضایت ساکنین، وارد فاز اجرایی شد.

داودی معنا بخشی به فضا با ایجاد و توسعه زیبایی بصری برای شهروندان، ایجاد حس تعلق و هویت محلی، استعداد یابی شهروندان، جلب مشارکت اجتماعی و …با استفاده از مشارکت مردمی به ویژه زنان و نوجوانان را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و گفت: طرح کوچه دوستی با نظارت اداره بانوان و همکاری دفتر توسعه محلی اسلام آباد برنامه ریزی و اجرا شده است.

وی افزود: الگوی اولیه توسط اداره زیباسازی برروی دیواره های منتخب طراحی شد و همزمان با دهه کرامت با حضور شهردار، معاونین و مدیران منطقه توسط بانوان و نوجوانان محله فرایند رنگ آمیزی طرح ها انجام شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.