کد خبر : 79224
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
-

دومین دوره مسابقه عکاسی «رواق حسینی» برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقه عکاسی «رواق حسینی» برگزار می‌شود
فرهنگسرای کارو تعاون مسابقه عکاسی با عنوان "رواق حسینی(علیه السلام)" را با هدف تبین بازشناسی فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن شورحسینی برگزار می‌کند.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب اظهار داشت؛ در پی شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر حضور حداقلی درهیات ها و مساجد و با هدف تجلیل از نقش آحاد جامعه در احیای سنت حسنه ی سیاه پوش کردن سردر و داخل منازل در ماه محرم مسابقه عکاسی با عنوان “رواق حسینی(علیه السلام)”برگزار می شود تا تصاویر ناب از این شکوه حسینی در سطح شهر ثبت و ضبط گردد.

وی گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه مندان می‌توانند عکس های گرفته شده توسط موبایل و یا دوربین عکاسی خود را به یکی از سه روش شماره ی واتساپ ۰۹۰۳۴۴۷۵۸۶۹، بارگذاری عکس در صفحات مجازی خود با هشتگ #مسابقه رواق حسینی و تگ کردن آدرس اینستاگرام فرهنگسرا farhangsara-kar @ و ارسال عکس به نشانیRevaghehoseini@gmail.com به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

حشمتی همچنین گفت: شرکت کنندگان درمسابقه تا ۶ شهریورماه فرصت دارند عکس های خود را (در صورت تمایل به همراه شرحی کوتاه (حداکثر۴۰ کلمه) درباره محل و موقعیت عکس ، داستان عکس یا برداشت و حس صاحب عکس از آن صحنه را) برای دبیرخانه ارسال نمایند.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: آثار منتخب در شبکه اجتماعی اینستاگرام farhangsara_kar@ و در قالب نمایشگاه عکاسی در یکی از گالری های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نمایش درخواهد آمد و به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

حشمتی همچنین در مورد شرایط شرکت در مسابقه گفت: هر عکاس می‌تواند حداکثر با ۲ فریم به صورت تک عکس در این مسابقه شرکت کند. آثار ارسالی باید رنگی و حجم فایل ارسالی بایستی حداکثر ۷ مگا بایت با پسوند JPG و با مود RGB باشد. ویرایش عکس‌ها در حد اصلاح رنگ و نور مجاز است. استفاده از اطلاعات و آثار رسیده برای چاپ در کتاب و سایر اقلام انتشاراتی و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام صاحب اثر برای برگزارکننده مجاز است، ارسال عکس توسط اشخاص به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می‌شود. در غیر این صورت اثر مورد نظر در هر مرحله از مسابقه حذف و جوایز آن پس گرفته خواهد شد همچنین تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی‌نشده به عهده دبیرخانه مسابقه مستقر در فرهنگسرای کار و تعاون می باشد. هرعکاس مشخصات و شماره تماس خود را همراه با عکس‌های مسابقه به دبیرخانه ارسال نماید.

لازم به ذکر است: این مسابقه به همت فرهنگسرای کار و تعاون و با مشارکت معاونت اموراجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۹برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب – تقاطع خیابان هاشمی- فرهنگسرای کارو تعاون مراجعه و یا با شماره تماس دبیرخانه مسابقه ۶۶۰۲۹۰۶۰تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.