کد خبر : 112625
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
-

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در بوشهر برگزار شد

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در بوشهر برگزار شد
دوره تربیت مربی کودک و نوجوان به عنوان" نور دیده" با تلاش معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش سورپرس، دوره تربیت مربی کودک و نوجوان به عنوان” نور دیده” به همت معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان طی سه روز در مدرسه الزهرا سلام الله علیها بوشهر با حضور پر شور طلاب خواهر و تدریس حجت الاسلام والمسلمین مسعود شهیدی دکترای روانشناسی برگزار گردید.

فاطمه مجاهد معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران بوشهر گفت: دوره تربیت مربیث کودک “نوردیده” شامل ۶۰ ساعت آموزش حضوری در دو سطح مقدماتی و تکمیلی می باشد که علاوه بر آن جلسات غیر حضور، سیر مطالعاتی و کارورزی نیز در نظر گرفته شده است. طول مدت دوره ۹ ماه پیش بینی شده است که با احتساب زمان کارورزی و اتمام آن تا یکسال نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اساتید دوره از مرکز مشاوره سماح وابسته به معاونت تهذیب حوزه علمیه استفاده شده اند که در مرحله اول از حجت الاسلام شهیدی دکترای روانشناسی و روان درمانگر حوزه کودک، استفاده شده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: این دوره با توجه به نیاز استان به مربی تخصصی حوزه ی کودک و نوجوان با رویکرد دینی برگزار شده است که ۵۰ نفر از طلاب مبلغ و مربی کودک و نوجوان مدارس علمیه خواهران استان در این دوره یآموزشی شرکت کردند.

مجاهد در پایان به مراحل گذراندن کارورزی توسط دانش آموختگان اشاره کرد و گفت: در دوره کارورزی فراگیران موظف هستند حداقل دو متربی دیگر را تحت آموزش خود قرار دهند و همچنین حلقه ای از کودکان را تشکیل داده و همزمان مباحث را ارائه نمایند.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.