کد خبر : 23649
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
-

سرمربی تیم ملی گلف بانوان در گفت‌وگو با سورپرس:

دوران قرنطینه فرصت خوبی برای توجه بیشتر به خانواده بود

دوران قرنطینه فرصت خوبی برای توجه بیشتر به خانواده بود
نگار صیادی گفت: اگر مثبت نگاه کنیم مهمترین درسی که از دوران شیوع ویروس کرونا گرفتیم به نظر من توجه بیشتر به خانه و خانواده است.

 گروه ورزشی سورپرس: بانو نگار صیادی که سالها به عنوان بازیکن و مربی در تیم ملی گلف فعالیت کرده، دوران کرونایی را زمان مناسبی برای توجه بیشتر به خانواده ها و در کنارهم بودن و دورهمی آنها می‌داند، و معتقد است: اگر از جنبه مثبت به کرونا ویروس نگاه کنیم، دراین مقطع هم محیط زیست مجال نفس تازه ای پیدا کرد و هم تلنگری شد، برای افرادی که در جامعه همه دغدغه‌شان کار شده بود. در ادامه ماحصل گفت‌وگوی کوتاه سورپرس را با خانم نگار صیادی سرمربی تیم ملی بانوان گلف ایران می‌خوانید:

همه دنیا به دوران قرنطینه نیاز داشتند

در ابتدا امیدوارم طاعات و عبادات همگی در ماه مبارک رمضان که به تازگی پشت سر گذاشتیم مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشد و با تبریک عید سعید فطر خدمت همه عزیزان هموطن. باید بگویم دوران قرنطینه، دوره ای بود که تمام دنیا به این دوران احتیاج داشتند و اگر از بعد مثبت نگاه کنیم خانواده ها وقت بیشتری را توانستند کنار هم بگذرانند و طبیعت نفس دوباره ای بکشد و پرنده ها و حیوانات مجال بیشتری برای زندگی کردن داشتند. کسانی که خیلی غرق کار و فعالیت روزانه بودند و از بسیاری از مسائل اطرافشان غافل بودند. ویروس کرونا باعث شد بیشتر به خودشان بیایند و قدر داشته هایشان را بیشتر بدانند.

مهمترین درس کرونا توجه به خانواده بود

 مهمترین درسی که از دوران شیوع ویروس کرونا گرفتیم به نظر من خانواده است.  در واقع این چند ماهی که پشت سر گذاشتیم درس بزرگی برای همه ما بود از این جهت که از کوچکترین و کم اهمیت‌ترین فعالیت‌های روزانه خودمان یا یک خرید ساده روزانه محروم بودیم.این ویروس درس بزرگی برای تمام دنیا بود و امیدوارم هر چه زودتر این بیماری مهار شود و همه مردم دنیا به زندگی عادی خودشان برگردند. البته از تجاربی که در این دوران به دست آوردند، استفاده کنند.

به عنوان ورزشکار بیکار نبودم

در زمان شیوع ویروس کرونا من هم بعنوان یک ورزشکار بیکار ننشستم و تمریناتی که امکانش فراهم بود در منزل انجام بدهم را انجام دادم. و سعی کردم خودم و خانواده را از فضای ورزشی دور نکنم.  همچنین سعی کردم ارتباطم را با شاگردهای تیم ملی و شاگردهای خصوصی حفظ کنم. که انگیزه خودشان را از دست ندهند. و همینطور قطعا با کمرنگ شدن این ویروس در محیط پیرامونی مان و بازگشایی اماکن ورزشی بتوانند فعالیت های خودشان را بهتر از سر بگیرند.

با ورزش کردن روحیه خود را بازیابی کنیم

درحال حاضر برخی از اماکن ورزشی  با رعایت تمام موازین و پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شده و فعالیت ما هم شروع شده است. امیدوارم که همه عزیزان با توجه به گذراندن این مدت طولانی که در منزل بودند بتوانند از امکانات ورزشی بهره مند شوند و  استفاده کنند و روحیه ورزشی خودشان را دوباره به دست بیاورند.

مردم  و ورزشکاران همراهی‌شان را با کادر درمانی ادامه دهند

خداقوت و خسته نباشید ویژه دارم خدمت کادر درمان، پرستاران و پزشکان و همه عزیزانی که در دوران قرنطینه در این دوران سخت و طاقت فرسا از جان و دل مایه گذاشتند. امیدوارم تمام مردم ایران مخصوصا ورزشکاران با رعایت موازین بهداشتی به پرسنل درمانی کمک کنند، چرا که هنوز آمار و ارقامی که وزارت بهداشت هر روز اعلام می کند، نشان می‌دهد که کشورمان همچنان با این پدیده درگیر است و نیاز به مراقبت‌های بیشتر است.

در پایان از شما سپاسگزارم که این فرصت را در اختیار من بنده گذاشتید. پاینده و موفق باشید.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.