کد خبر : 6539
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
-

ده سری جهیزیه به نوعراس هرمزگانی داده شد

ده سری جهیزیه به نوعراس هرمزگانی داده شد
۱۲ هزارمین سری جهیزیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب پویش ملی احسانه در سراسر کشور در حال توزیع است

به گزارش سورپرس، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در هرمزگان چهارشنبه شب در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها، گفت: ۱۲ هزارمین سری جهیزیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب پویش ملی احسانه در سراسر کشور در حال توزیع است که سهم هرمزگان در این دوره ۱۰ سری جهیزیه است.

منوچهر دانشمند افزود: این زوجها از شهرهای هرمز، بشاگرد، جامعه معلولان هرمزگان و حاجی آباد هستند که از سوی گروه های جهادی همکار و معتمدان محلی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه تمام اقلام این جهیزیه از کالاهای ایرانی است، گفت: این اقلام شامل یخچال، ماشین لباسشویی، فرش، گاز، پتو و لوازم آشپزخانه است.

دانشمند رفع محرومیت از مناطق محروم ، تقویت مناطق کمتر توسعه یافته استان و ترویج ازدواج آسان را از اهداف اجرای برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در هرمزگان عنوان کرد.

خیران جوانان را در امر ازدواج یاری کنند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این مراسم با تاکید بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه، گفت: خیران و افراد نیکوکار ، جوانان را در امر ازدواج یاری کنند و آنان را در مسیر آغاز زندگی مورد حمایت قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده بیان داشت: ازدواج آسان و اهدای جهیزیه از سنت‌های دیرینه در کشور است که باید ادامه دار باشد.

وی با اشاره به جایگاه والای خانواده در دین مبین اسلام و تاثیرهای بسیار تشکیل خانواده در پیشگیری از برخی انحرافات اجتماعی، اظهار داشت: باید با فرهنگسازی مناسب و آسان سازی شرایط، جوانان را به مساله ازدواج تشویق کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: باید نهادهای فرهنگی و اجتماعی استان برای آسان سازی امر ازدواج جوانان و فرهنگ سازی در این عرصه بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.