کد خبر : 18078
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
-

رامین ناصرنصیر در «فرش بنفشه»:

دنیای بعد از کرونا با دنیای قبل از آن فرق خواهد داشت

دنیای بعد از کرونا با دنیای قبل از آن فرق خواهد داشت
رامین ناصرنصیر در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران اظهار کرد دنیای بعد از کرونا با دنیای قبل از آن فرق خواهد داشت.

به گزارش سورپرس؛ رامین ناصر نصیر که مهمان منصور ضابطیان در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران بود، درباره ۱۱ روزی که از سال جدید گذشته اظهار کرد: در این روزها هم نگران و هم آزرده ایم به خاطر تهدیدی که جانهای هموطنانمان را تهدید می کند و حتی ممکن است نزدیکان و اعضای خانواده مان جزو همین افراد باشند. این قضیه جای نگرانی و اندوه دارد.

وی افزود: در مجموع اوقات بدی نداشتم، در خانه ماندم و غیر از دیروز که برای انجام کار ضروری و خرید بیرون رفتم خانه بودم. فیلمبرداری هم تعطیل شده اما پیش بینی بر این بود که از ۱۵ فروردین کار شروع شود اما گمان می کنم این تصمیم عملی نباشد و ادامه کار با تاخیر بیشتری همراه باشد.

ناصر نصیر درباره اینکه بعد از کرونا چه می کند، اظهار کرد: این بیماری خیلی از معادلات را تغییر می دهد و به نظر می رسد دنیای بعد از کرونا خیلی شبیه به دنیای قبل از آن نباشد. تاثیری که این ماجرا روی همه مان داشته باشد و این خانه نشینی و فرصت ناخواسته که برایمان پیش آمده را نمی شود فقط با سرگرمی پر کرد و شاید باعث بشود در این اوقات به خیلی چیزها فکر کنیم و ببینیم چطور یک عامل ناگهانی و پیش بینی ناپذیر می تواند تمام معادلات جهانی را تغییر بدهد و بهم بریزد.

بازیگر «شش قهرمان و نصفی» ادامه داد: شاید فکر کردن به این موضوعات باعث تغییراتی در ما بشود و باید بشود. اگر درباره چیزی که در ظاهر بلا و مصیبت به نظر می رسد جور دیگری فکر کنیم و برای آن جنبه مثبت قائل شویم همین است که ما را به فکر انداخته و می تواند تغییر مثبتی ایجاد کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا نوروزی سخت تر از امسال هم داشته، گفت: شاید عزیزی را در ایام نوروز از دست داده باشیم یا حادثه ای که پیش آمده باشد باعث شود آن خاطره شخصی برایمان تلخ تر از این خاطره گروهی که امسال شکل گرفت باشد اما برای من اینگونه نبوده است. من شخصا سیستم زندگی ام بر این مبنا است که اغلب اوقاتی که سرکار نیستم به خانه نشینی عادت دارم و اهل بی دلیل بیرون رفتن نیستم و حتی اگر کاری بیرون داشته باشم صبر می کنم چند کار اضافه شود و یک دفعه بیرون بروم. من بیرون از شهر زندگی می کنم اما کلا فضای خانه را دوست دارم و دلتنگ بیرون نمی شوم. بنابراین این تغییر را خیلی در زندگی شخصی خودم احساس نمی کنم. این جنبه خانه نشینی و قرنطینه برایم ناگوار نبوده و اذیتم نکرده است.

ناصر نصیر درباره قدیمی ترین شیء که در خانه اش دارد، بیان کرد: من خیلی از کودکی به حیوانات علاقمندم و چون امکان نگه داشتن حیوان در خانه نداشتیم، محبوب ترین اسباب بازی ام حیوانات پلاستیکی بود. همه برای ام کادو حیوان پلاستیکی می خریدند و با وجود اینکه این همه حیوان داشتم باز هم که بیرون مجموعه ای از این حیوانات پلاستیکی می دیدم پای ام شل می شد و به قهر و دعوا و جنگ کشیده می شد. قدیمی ترین چیزی که دارم مجموعه ای است که از کودکی نگه داشته ام و برایم جذاب و سرگرم کننده است و هرموقع به آنها نگاه می کنم احساس می کنم حیات دارند و از بچگی به آنها به عنوان موجودات زنده نگاه می کردم.

«فرش بنفشه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان هر روز ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.